ما مسوولان باید به حرف‌هایی که می‌زنیم عمل کنیم

۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۰۱:۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۱۲۴۹۱

رییس قوه قضاییه گفت: ما مسوولان باید به حرف‌هایی که می‌زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده‌های‌مان تاخیر وجود داشته باشد. آیین واگذاری ۵ هزار فقره سند رسمی املاک شهرستان بختگان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس دستگاه قضا، بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک و تعدادی از اهالی و مردم شهرستان بختگان و شهر آباده طشک برگزار شد. 

محسنی اژه‌ای در این مراسم با بیان اینکه عزم قوای سه گانه برای رفع مشکلات مردم جزم است، گفت: ما مسوولان باید به حرف‌هایی که می‌زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده‌های ما تاخیر وجود داشته باشد.

رییس قوه قضاییه همچنین خطاب به رییس سازمان ثبت اسناد و املاک تاکید کرد که در موعد مقرر، کلیه اسناد رسمی املاک شهر آباده طشک به دست صاحبان آنها برسد. بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: شهر آباده طشک در مرکز شهرستان بختگان با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر و با وسعت ۳۰۰ هکتار از جمله شهرهای مهم استان فارس محسوب می‌شود که مردم این منطقه تا امروز به دلیل تشخیص ناصحیح اراضی ملی و مستثنیات در سنوات گذشته از دریافت سند مالکیت محروم بودند و نقل و انتقالات فی مابین خود را به صورت عادی انجام می‌دادند. 

وی افزود: پس از آنکه سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان متولی حدنگاری اراضی کشور تعیین شد، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس نیز با شرکت‌های مشاور جهت حدنگاری اراضی ملی قرارداد منعقد کرد و وضعیت نقشه‌ها و اراضی از جمله شهر آباده طشک را مورد بررسی قرار داد و سرانجام در نتیجه بررسی‌های تخصصی و صدها ساعت کار کارشناسی و فنی، مشخص شد که محدوده شهر آباده طشک در محدوده پلاک ۷۳۰۲ واقع گردیده است. رییس سازمان ثبت اسناد و املاک تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۵ هزار فقره سند رسمی مالکیت برای ۵ هزار نفر از مردم شهر آباده طشک صادر شده و ظرف دو ماه آینده کلیه اسناد رسمی املاک این شهر صادر خواهد شد.

 

ارسال نظر