گران‌فروشی بلیت هواپیما ادامه دارد

۱۴۰۲/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۰:۴۰
کد خبر: ۲۱۰۴۴۴
گران‌فروشی بلیت هواپیما ادامه دارد

11 تیرماه امسال حسن خوشخو از انسداد 13 سایت متخلف در فروش بلیت هواپیما خبر داده و گفته بود: بر این اساس، سایت‌هایی از جمله دیجی چارتر digicharter.ir، نیلی پرواز niliparvaz.ir، بیلیت‌ایر bilitair.com، وان‌بلیت onebilit.ir، اسکای‌تیکت skyticket.ir، بیلیت‌کار bilitkar.ir، 724ch.ir 724Ch، سایه سیر sayeseyr.com و sayeseyr.ir، ایران‌چارتر irancharter.ir، چارتر724 (charter.724)، ایست‌تراول isttravel.ir و اکسین24 oxin24.ir به‌عنوان سایت‌های غیرمجاز شناخته و مسدود شدند.

به گزارش تسنیم، چند ساعت بعد روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری لیست سایت‌‌های مسدودشده را به‌روزرسانی کرد و از انسداد 19 سایت خبر داد.

حالا بررسی‌ها نشان می‌دهد از 19 سایت اعلام شده سازمان هواپیمایی کشوری، 7 سایت همچنان به فروش بلیت پروازهای داخلی (با قیمت‌ بالاتر از نرخ‌های مصوب سازمان هواپیمایی) و خارجی مشغول هستند.

belitkar.ir، oneflight.ir، 724ch.ir، sayeseyre.ir، irancharter.ir، istbilit.ir، vipbilit.com هفت سایت مسدود شده‌ای هستند که همچنان به گرانفروشی بلیت هواپیما ادامه می‌‌دهند. در این وضعیت نابسامانی، سازمان هواپیمایی کشوری به‌دنبال رفع مشکل پرواز یک شرکت هواپیمایی بوده که اخیرا هواپیمای آن دچار نقص فنی شده است!

به‌عنوان نمونه سایت چارتر 724 که خود را اولین سایت فروش بلیت چارتری هواپیما معرفی می‌کند بلیت سیستمی تهران-مشهد را با قیمت یک میلیون و 550 هزار تومان به فروش می‌رساند. درحالی که قیمت مصوب این مسیر پروازی یک میلیون و 314 هزار و 800 تومان است.

ارسال نظر