واکنش چمران به شایعه استعفای زاکانی

۱۴۰۲/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۵:۰۲
کد خبر: ۲۰۹۳۲۵
واکنش چمران به شایعه استعفای زاکانی

مهدی چمران در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما دیروز با آقای زاکانی جلسه داشتیم و چیزی مبنی بر استعفا نیامده و باید این مسائل از نظر قانونی پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه گفتند چون سه نفر در صحن شورا حاضر نیستند بازداشت شده اند، تأکید کرد: آقای شربیانی با بنده تماس گرفت و پرسید با توجه به اینکه چون حالشان خوب نیست به صحن بیاید یا خیر؟ که ما گفتیم بیایند و آمدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: آقای اقراریان هم برای حضور در قوه قضاییه اجازه گرفت و آقای کاشانی هم برای حضور در کربلا در روز عرفه اجازه کتبی گرفت که دعای گوی ما و دروغ گویان باشد.

وی با بیان اینکه ما دیروز با شهردار تهران جلسه داشتیم، تاکید کرد: مسائل زیادی را در این جلسه مطرح کردیم؛ برای مثال خرابی دستگاه تهویه ساختمان شماره دو شهرداری مطرح شد.

چمران ادامه داد: علت این مسائل معلوم است؛ وقتی دیده می‌شود عده‌ای کار می کنند، عده‌ای دیگر هم به جنب و جوش و تکاپو می افتند که نگذارند کار کنند؛ برای باغات هنوز لایحه‌ای نیامده و چیزی تصویب نشده و معلوم نیست از کجا خبر دارند می خواهیم چه کاری انجام دهیم و موارد متعددی مطرح می کنند که جای تأسف است.

وی ادامه داد: شهر ما مشکلات زیادی دارد و مشکل اتوبوس و مترو داریم و به عیان گفتیم و راه حل هم داده ایم که باید اجرا شود اما متأسفانه به جای فرصت گذاشتن برای این مشکلات باید با این مسائل دست و پنجه نرم کنیم‌.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا از روزنامه ای که شایعه استعفای شهردار را مطرح کرده شکایت خواهد شد یا خیر؟، گفت: این موضوع را باید بخش حقوقی و روابط عمومی شهرداری دنبال کند.

ارسال نظر