پخش و اجرای بیش از ۳۲ هزار تن آسفالت در سطح معابر اراک در سه ماهه نخست ۱۴۰۲

۱۴۰۲/۰۴/۰۵ - ۰۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۹۲۰۰

شهردار اراک از پخش و اجرای بیش از ۳۲ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر اراک از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک، دکتر علیرضا کریمی با اشاره به تحولات زیرساختی در امور مربوط به بهسازی و مرمت روکش آسفالت معابر شهری، گفت: یکی از خواسته‌های مهم و بحق شهروندان برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر در شهر است که در این راستا شهرداری اراک مطابق با برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲، اجرای پروژه آسفالت را به صورت جدی از ابتدای سال در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون و در حالی که فقط ۳ ماه از سال جاری سپری شده است، نزدیک به ۳۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر این شهر پخش و اجرا شده است. وی در پایان تاکید کرد: تلاش خواهد شد میزان بازدهی واحدهای اجرایی شهرداری به ویژه تا پایان فصل مناسب عملیات عمرانی، روز به روز افزایش یابد تا در بحث اجرای پروژه نهضت آسفالت اقدامات مطلوبی در راستای کسب رضایت شهروندان انجام شود. شهردار اراک گفت: تا مساعد بودن شرایط جوی آب و هوایی، معابر مرکزی شهر که از حجم بالای تردد برخوردار هستند و آسفالت آنها فاقد کیفیت است، نوسازی خواهند شد.

دکتر علیرضا کریمی بیان داشت: عمر روکش آسفالت برخی از معابر شهری به چندین سال می‌رسد که نیاز به روکش آسفالت دارند، لذا با پیگیری‌های بعمل آمده عملیات نوسازی آسفالت این معابر از خرداد ماه آغاز و تا مساعد بودن شرایط جوی آب و هوایی، معابر مرکزی شهر که از حجم بالای تردد برخوردار هستند و آسفالت آنها فاقد کیفیت است، نوسازی خواهند شد. شهردار اراک با تاکید بر اینکه عملیات روکش آسفالت معابر فرسوده شهری با حجم بالای تردد، به صورت شبانه انجام می‌شود، افزود: با اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان قائم مقام، عملیات روکش آسفالت خیابان امام خمینی(ره) از سمت میدان شورا تا کمربندی شمالی انجام خواهد شد.

   شهرداری اراک ۳۳ هزار تن آسفالت  پخش و اجرا کرد

شهردار اراک گفت: این شهرداری در سه ماه نخست امسال حدود ۳۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر این شهر پخش و اجرا کرد. علیرضا کریمی در این خصوص گفت: یکی از خواسته‌ها و مطالبات مهم و به حق شهروندان، برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر است که شهرداری اراک مطابق با برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲، اجرای پروژه آسفالت را به صورت جدی در دستور کار قرار داد.

 

ارسال نظر