طرح درآمدزایی توییتر از چند هفته آینده اجرا می‌شود

۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۰۴:۴۲:۳۴
کد خبر: ۲۰۷۹۴۹

ایلان ماسک می‌گوید توییتر طی چند هفته آینده روند پرداخت پول به تولید‌کنندگان محتو را آغاز می‌کند و برای اولین مرحله ۵ میلیون دلار در نظر گرفته است. به گزارش پیوست، ماسک که پیش از این هم در توییت‌های خود به درآمدزایی از توییتر و تاثیر آن برای جذب تولید‌کنندگان محتوا اشاره کرده بود دیروز ۱۰ ژوئن در توییتی گفت از چند هفته آینده توییتر درآمد تبلیغاتی خود را با تولید‌کنندگان محتوا به اشتراک می‌گذارد.

به گفته ماسک درآمد حاصل از تبلیغاتی که در بخش پاسخ‌های توییت منتشر می‌شود با نویسنده توییت تقسیم می‌شود. گفتنی است که برای شرکت در طرح درآمدزایی توییتر باید ابتدا حساب خود را وریفای کنید و هزینه اشتراک بلو را بپردازید. اشتراک ۸ دلاری توییتر برای دریافت تیک‌آبی و وریفای حساب مدت‌ها است که جنجال بسیاری در این شبکه اجتماعی به پا کرده و بسیاری از روند ساده جعل هویت در سیستم جدید اظهار نگرانی کرده‌اند.

توییتر در حالی برای جذب تولید‌کنندگان محتوا با فراهم کردن بستری برای درآمدزایی آنها تلاش می‌کند که متا، مالک فیسبوک و غول شبکه اجتماعی جهان، به تازگی عرضه اپلیکیشنی برای رقابت مستقیم با توییتر را در جلسه‌ای با کارکنان خود تایید کرده است. مدیران متا می‌گویند کاربران خواستار یک شبکه اجتماعی مینی‌بلاگری همانند توییتر هستند که به صورت عاقلانه مدیریت شود. این شرکت برای راه‌اندازی جایگزین توییتر که از طریق اینستاگرام عرضه می‌شود با چهره‌های متعددی مذاکره کرده است و افرادی همچون اوپرا وینفری به حضور در این پلتفرم متعهد شده‌اند. 

 

ارسال نظر