مرگ و میر روزانه کرونا در ایران، دوباره تک رقمی شد

۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ۰۴:۲۶:۳۳
کد خبر: ۲۰۴۹۶۵
مرگ و میر روزانه کرونا در ایران، دوباره تک رقمی شد

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، پس از ۵۴ روز، مرگ و میر کرونا در کشور، مجددا تک رقمی شد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۱۳۶ رسید. بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۹۹ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۳۴۹ نفر رسید.

همچنین ۷ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۱۳۶ رسید. تاکنون ۷ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۵۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۵۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۶ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۲۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در عین حال تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۷۵۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۴۳۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۸۲۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۱۸ دُز رسید. همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

ارسال نظر