اعلام نرخ‌های جدید قبر در بهشت‌زهرا(س)

۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۰۳:۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۰۲۵۸۷

اینجا بهشت‌زهراست. اموات تهرانی در این گورستان به خاک سپرده می‌شوند. پیش‌فروش خانه ابدی در بهشت زهرا با نرخ‌های متفاوت آغاز شد.  به گزارش فارس، در فاز یک قیمت قبر 115 میلیون و 500 هزار تومان در 3 طبقه است و فروش در صورتی است که متوفی داشته باشید و قبری هم وجود داشته باشد.

در قطعه 2 هم قیمت حدود 71 میلیون تومان است و در فاز سوم 42 میلیون و قطعات جدید یا روز دفن قیمت 10 میلیون تومان است البته این قیمت‌ها برای 3 طبقه است. افزایش قیمت‌ها هر ساله از اردیبهشت اعمال می‌شود، اما امسال از ابتدای فروردین قیمت‌ها افزایش یافت.

در مورد پیش‌فروش در قطعه یک قیمت قبور100 میلیون برای 2 طبقه در صورتی که متوفی نداشته باشید و قیمت طبقه سوم هم به‌روز حساب می‌شود. در فاز دوم هم فقط قطعه 228 پیش فروش می‌شود و قیمت 2 طبقه 62 میلیون است و قیمت طبقه سوم هم به روز حساب می‌شود. برای احیای هر طبقه هم 13 میلیون تومان هزینه دریافت می‌شود.   در خصوص دریافت اطلاعات درباره آخرین قیمت‌ها و همچنین پیش فروش قبور یکی از مدیران شهری به فارس گفت: قیمت‌ها در بهشت زهرا بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است. وی در خصوص پیش‌فروش قبور هم گفت که شورای شهر درجریان است و در این زمینه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

 

ارسال نظر