انفجار یک منزل مسکونی در اصفهان به خاطر نشت گاز/ ۱۲ خانه تخریب شدند

۱۴۰۲/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۲۲۳۹
انفجار یک منزل مسکونی در اصفهان به خاطر نشت گاز/ ۱۲ خانه تخریب شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان از وقوع حادثه انفجار در یک خانه در این شهر خبر داد و گفت: این انفجار سبب تخریب جزیی و کلی ۱۲ منزل مسکونی شد. 

به گزارش ایرنا، فرهاد کاوه آهنگران افزود: این حادثه صبح امروز در خیابان ابوریحان بیرونی اتفاق افتاد و ساعت ۱۰ و ۱۷ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه گزارش های مردمی مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجار بود، اظهار داشت: اکیپ های امداد و نجات از ایستگاه های شماره ۶ و ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند.

کاوه آهنگران با تاکید بر اینکه این حادثه یک مصدوم به همراه داشت، اضافه کرد: بررسی‌های اولیه نشان می دهد که این انفجار به احتمال زیاد در اثر نشت گاز شهری اتفاق افتاده است.

وی با اشاره اینکه انفجار در یک خانه یک و نیم طبقه ای اتفاق افتاد و دیوارها و سقف آن تخریب شده است، تصریح کرد: احتمال ریزش این سازه وجود دارد و ۲ خانه همجوار آن نیز تا زمانیکه کارشناس سازه آنها را بررسی نکند امکان سکونت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر این انفجار، آتش سوزی در زمین مجاور این خانه که ضایعات کارتن و پلاستیک در آن جمع شده بود اتفاق افتاد اما با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی اطفا شد.

 

ارسال نظر