دختران اسفراینی هم مسموم شدند

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۴:۱۷
کد خبر: ۲۰۰۳۷۸
دختران اسفراینی هم مسموم شدند

در ادامه مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان دختر، پس از اتفاق روز گذشته در بجنورد، مرکز خراسان شمالی که طی آن ۳۱ نفر از دانش آموزان مدرسه ای به دلیل سوزش چشم، سردرد و علائم خفیف تنفسی به بیمارستان منتقل شدند، این بار اتفاقی مشابه در مرکز شهرستان اسفراین، سومین شهر پر جمعیت استان خراسان شمالی رخ داد.

به گزارش همشهری، سید جواد ایلالی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی با تایید این خبر اظهار کرد: اتفاقی مشابه روز گذشته که در بجنورد روی داد، امروز در اسفراین رخ داد و تعدادی از دانش آموزان علائمی خفیف از بدحالی دارند.

ایلالی تاکید کرد: این اتفاق در ۲ دبیرستان شاهد نرجس و تکتم اسفراین رخ داده است که طی آن حدود ۱۰ دانش آموز احساس بدحالی کرده اند.

وی تصریح کرد: دادستان اسفراین و سایر مسئولان در محل حضور دارند و دانش آموزان نیز به وسیله ۵ دستگاه اورژانس به بیمارستان منتقل شده اند.

ایلالی گفت: هنوز ابعاد دقیق این موضوع و علت بدحالی دانش آموزان مشخص نیست و پس از اتمام آزمایشات بیمارستانی، اعلام می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی همچنین بیان کرد: حال عمومی دانش آموزان این مدارس خوب است و به زودی مرخص خواهند شد.

ارسال نظر