جمع‌آوری ۶۶۰ معتاد متجاهر در پایتخت

۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۳:۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۹۹۳۹۳
جمع‌آوری ۶۶۰  معتاد متجاهر در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع‌آوری بیش از ۶۶۰ معتاد متجاهر تنها طی دو روز گذشته در پایتخت خبر داد و گفت: یک مرکز شبانه‌روزی برای برخورد با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان در محله هرندی ایجاد شده است.

سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه این یک طرح مقطعی نیست و تا زمان پاکسازی این مناطق از حضور معتادان متجاهر ادامه خواهد داشت، گفت: البته در سراسر پایتخت نیز ما معتادان متجاهر را جمع‌آوری کرده و با خرده فروشان مواد مخدر نیز برخورد خواهیم کرد اما به هر حال به سبب حضور برخی از مراکز ارایه‌دهنده خدمات به معتادان متجاهر ما شاهد آن هستیم که حضور معتادان در این مراکز نیز افزایش داشته است. رییس پلیس پایتخت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شلترها و مراکز ارایه خدمات به معتادان متجاهر از محله هرندی جمع‌آوری خواهد شد یا خیر؟ نیز گفت: ما چنین تصمیمی نگرفتیم اما طبیعتا وقتی نسبت به پاکسازی این مناطق اقدام شود دیگر آنها مشتری نخواهند داشت که فعالیت کنند.

او از ایجاد یک پایگاه ثابت و شبانه روزی به عنوان مرکزی برای استقرار ماموران به منظور جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان خبر داد و گفت: این مرکز از امروز در محله هرندی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و به‌طور شبانه‌روزی و در صورت رویت معتاد متجاهر بلافاصله نسبت به جمع‌آوری آنان و انتقال‌شان به کمپ اقدام خواهد شد. محمدیان با بیان اینکه خوشبختانه ظرفیت‌های جدیدی برای نگهداری از معتادان متجاهر ایجاد شده است، گفت: البته ما برای انجام ماموریت‌هایمان درگیر اسامی و ظرفیت نخواهیم بود و مهم این است که مردم نتیجه را دیده و از عملکرد پلیس راضی باشند.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
0
0
باید اون کسی که بیزینسش این کار [هست رو] بگیریم معتاد گرفتن هنر نیست بخدا