آزمون جامع و استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر در شهرکرد برگزار شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۰۵:۵۰:۴۲
کد خبر: ۱۹۶۵۷۳

184 نفر داوطلب آزمون کتبی وعملی جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش فرهنگ و هنر همزمان با سراسر کشور در چهار محال و بختیاری 19 و 20دی ماه 1401 در شهرکرد حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری، در طی برگزاری فرآیند آزمون پیام احمدی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل برگزاری آزمون مذکور حضور یافت.

شهرام فرجی معاون هنری وسینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز با حضور در فرآیند این آزمون گفت: 184نفر از داوطلبین از19 دی در رشته‌های آزمون نظری جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش فرهنگ و هنر درشهرکرد و همچنین 20دی 1401، شرکت نموده‌اند.

شهرام فرجی گفت: آزمون عملی ادواری و جامع در چند کد رشته مهارتی از جمله، کاربر رایانه، تایپ، گرافیک رایانه‌ای طراحی سیاه و سفید و رنگی و ... در حوزه آزمون چهارمحال‌و بختیاری در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد مورد سنجش عملی قرار گرفتند.

مسوول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت: این دوره از آزمون جامع و ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش فرهنگ و هنر در چهارمحال و‌ بختیاری از 19 تا 20 دی بخشی عملی و بخشی بصورت آنلاین همزمان با سراسر کشور برگزارشد و از مجموع کل شرکت‌کننده‌ها در آزمون کتبی که ۱۰۶ نفر بودند ۴۲ نفر غایب بودند و داوطلبان حاضر چند آزمون داشتند که جمعا ۲۴۶ آزمون در چند رشته را شامل می‌شد و بدلیل بارش برف ۱۵۷ آزمون‌دهنده کتبی را شامل شد و آزمون عملی با ۱۲۰ نفر شرکت‌کننده برگزار و 82 نفر نیز 22 و 23 دی ماه بصورت آنلاین در آزمون جامع شرکت می‌نمایند و آموزشگاه‌های مرتبط این حوزه نیز از 1 آموزشگاه به 4 آموزشگاه افزایش یافته است.

 

 

ارسال نظر