دو‌گانه‌سوز شدن 2667 خودرو در منطقه چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۰۶:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۴۷۰

ساسان تیموری مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری از دو گانه سوز شدن 2667خودرو از طریق ثبت نام خودروهای واجد شرایط در سامانه gcr.niopdc.ir خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، مدیر منطقه با با بیان این خبر اظهار کرد: این تعداد وانت بار سبک، تاکسی ومسافر برهای اینترنتی با ثبت‌نام در سامانه متقاضیان تبدیل خودروی بنزینی به دوگانه‌سوز در کارگاه‌های مجاز استان، تبدیل شده‌اند و 85 خودرو واجد شرایط در انتظار تبدیل به دو گانه سوز قرار گرفته‌اند.

این مقام مسوول گفت: مسافربر‌های اینترنتی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها از یارانه دولتی این طرح استفاده می‌کنند. وی افزود: پس از ثبت نام در سامانه gcr.niopdc.irبرای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال خواهد شد و مالکان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور برای مراجعه به کارگاه‌های مجاز اقدام به نوبت‌گیری کنند.

ساسان تیموری افزود: در حال حاضر6 کارگاه مجاز در استان فعالیت می‌کنند این کارگاه‌ها در شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان و بن به مالکان خودروها خدمات می‌دهند.

مدیر منطقه اظهار کرد: در چهارمحال و بختیاری 40 باب جایگاه، سوخت پاک سی‌ان‌جی را به شهروندان عرضه می‌کنند و این جایگاه‌ها به‌طور مستمر پایش می‌شوند تا نسبت به خدمات مطلوب و ایمن به شهروندان در این مجاری عرضه سوخت از سوی مسوولان و کارشناسان شرکت اطمینان حاصل شود.

 

ارسال نظر