ذهن جامعه از کارنامه بنیاد مستضعفان خالی است

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۵۴۳

رییس بنیاد مستضعفان مهم‌ترین ماموریت این نهاد را رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه بیان کرد و گفت: تمام فعالیت‌های بنیاد و شرکت‌های زیرمجموعه باید به صورت شفاف در معرض قضاوت مردم قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد، سید پرویز فتاح ضمن تاکید بر ضرورت اصلاح وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان افزود: بنیاد مستضعفان یک نهاد اجتماعی برای خدمت‌رسانی به محرومان است، اقدام‌های زیادی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام شده که مردم از آن اطلاعی ندارند و لازم است برای اطلاع‌رسانی این خدمات و بهبود وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان تلاش شود.

رییس بنیاد مستضعفان اقدام‌های این نهاد را برای خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف، قابل توجه توصیف کرد و گفت: فعالیت‌های بنیاد مستضعفان به خوبی به مردم معرفی نشده و ذهن جامعه از کارنامه بنیاد مستضعفان خالی است و این موضوع موجب سوءاستفاده بدخواهان مردم و نظام را فراهم کرده است. وی لزوم تقویت شفاف‌سازی فعالیت‌های بنیاد مستضعفان را خاطرنشان کرد و رابطه بنیاد با همه زیر مجموعه‌ها و شرکت‌ها باید شفاف و در معرض قضاوت مردم قرار گیرد تا چنانچه تذکر و انتقادی داشتند، مطرح و باید به سوالات آنان پاسخ روشن داد.

فتاح ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان ستادی این نهاد گفت: رابطه بنیاد با همه قوا در بالاترین سطح ممکن است و بنیاد مستضعفان مصصم‌تر از گذشته در خدمت نظام اسلامی فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان ساخت: بنیاد مستضعفان محل سیاسی کاری نیست و مهم‌ترین ماموریت بنیاد مستضعفان، رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه به عنوان یک اصل در مدیریت اسلامی قرار دارد و در این ارتباط به شکل مستمر فعالیت‌های بنیاد به مردم گزارش می‌شود.

رییس بنیاد مستضعفان، حضور و مقاومت مردم در صحنه و همراهی با امام راحل (ره) را رمز موفقیت نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف بیان کرد و افزود: واقعیت اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس، با وجود فشارهای اقتصادی دشمن و خیانت برخی عوامل داخلی، مردم با خودباوری و اتکا به اقتصادملی توانستند از مشکلات عبور کنند و امروز نیز چنانچه اعتماد مردم به عملکرد دستگاه‌ها بازسازی شود، بسیاری از چالش‌های فعلی حل خواهد شد.

 

 

ارسال نظر