روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۹۳۸

  توییت ظریف درباره تبعات تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران؛تعادل|

ظریف وزیر خارجه کشورمان با اشاره به یک مقاله درباره تبعات تروریسم اقتصادی ترامپ علیه مردم ایران در توییتر واکنش نشان داد.  محمدجواد ظریف با انتشار مقاله‌ای از فارن پالسی درباره تبعات تروریسم اقتصادی ترامپ علیه مردم ایران نوشت: این فقط سخنی که از من بشنوید نیست. این مقاله فارن پالسی از زبان کسانی که بطور مستقیم درگیر تولید دارو برای بیماران سرطانی هستند، یکی از تبعات تروریسم اقتصادی دولت ترامپ علیه مردم ایران را نشان می‌دهد.

  هشدار حسام‌الدین آشنا به مخالفان ظریف؛تعادل|

مشاور فرهنگی رییس‌جمهور خطاب به مخالفان وزیر امور خارجه گفت: کاری نکنید ظریف مجبور شود به جای دفاع صرف، به موانع داخلی تحقق سیاست خارجی عزت‌مند هم حمله کند. بدانید او در هنگام حمله چندان هم ظریف نیست.  حسام‌الدین آشنا در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: «‌ظریف تاکنون در مواجهه با دروغ‌ها و تخریب‌های سازمان‌یافته به سکوت یا دفاع حداقلی اکتفا کرده‌ است. هشدار: او جز عزت برای ایران اسلامی نمی‌خواهد. کاری نکنید مجبور شود به جای دفاع صرف، به موانع داخلی تحقق سیاست خارجی عزت‌مند هم حمله کند. بدانید او در هنگام حمله چندان هم ظریف نیست.»

  رییس‌جمهور امریکا به ضعف خود و اقتدار ایران رسما اعتراف کرد؛مهر|

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: رییس‌جمهور امریکا اعلام کرد که ما و همه متحدان امریکا خواستیم در سوریه تحول به وجود بیاوریم ولی نتوانستیم چون ایران نمی‌خواست. سردار علی فدوی، در دومین روز از دومین همایش بین‌المللی فعالان اربعین حسینی یادآور شد: ما چون درون انقلاب اسلامی هستیم خیلی از اقتدار و پیشرفت را درک نمی‌کنیم اما دشمنان ما و افرادی که بیرون هستند این پیشرفت و اقتدار را می‌بینند، هیچ کشوری نمی‌تواند حتی به این فکر کند که با امریکا وارد جنگ شود، الا ایران. وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی خیلی زود فهمیدند که حتی فکر اینکه به انقلاب اسلامی تعرض کنند، شدنی نیست.

  امریکا پیرمرد ۷۴ ساله را به نقض تحریم‌های ایران متهم کرد؛مهر|

دادگاه فدرال امریکا یک پیرمرد ۷۴ ساله و یک فرد دیگر را به نقض تحریم‌های ایران متهم کرد. به گزارش سی بی‌اِس، هیات منصفه دادگاه فدرال امریکا، ریچارد لانت، شهروند ۷۴ ساله مقیم لاس وگاس را به نقض تحریم‌های این کشور درباره ایران متهم کرد. بر اساس ادعای این دادگاه، این شهروند امریکایی متهم به فروختن کلاه ایمنی تانک روسی به یک مشتری در ایران است! همچنین، ««داریوش نیک‌نیا» ۵۶ ساله ساکن «الک گروو» در ایالت کالیفرنیا هم با ۲۰ سال زندان به اتهام نقض تحریم امریکا علیه ایران مواجه است.

  به زودی پرده‌ای دیگر از یک فساد بزرگ‌را اعلام می‌کنم؛ایسنا|

سخنگوی کمیسیون اصل 90 با اشاره به اسناد در اختیار در مورد فساد در طراحی در برخی برندها، گفت که به زودی پرده‌ای دیگر از یک فساد بزرگ‌تر در مافیای خودرو را اعلام خواهد کرد. بهرام پارسایی درصفحه شخصی خود درتوییتر نوشت: «فساد خودروسازی جدید نیست. در دهه ۷۰ که بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ کشور ۱۲۳ میلیارد بود، برای طراحی سمند، ۱۲۰ میلیارد تومان با ارز ٤٠٠ تومانی، معادل ٣٥٠٠ میلیارد تومان امروز، پرداخت شد و این طراحی گران نه جذاب بود نه استاندارد. ‌البته این مبلغی است که خودروساز اعلام کرده، اما اسنادی در دست است که نشان می‌دهد وام اخذ شده بابت طراحی خودروی ملی بیشتر از این مبلغ است و این در حالی است که یک طراح ایرانی برندهای معتبر خودرو در جهان، همان زمان حاضر بود به رایگان، طراحی خودروی ملی را انجام دهد. اما چون برای سودجویان، منفعت نداشت، نپذیرفتند. ‌زمان استاندارد طراحی یک خودرو در جهان هم دو تا سه سال است ولی طراحی سمند ٧ سال زمان برد.»

   برای حل مشکلات کشور نباید منتظر دستور بود؛سپاه نیوز|

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه «در سند راهبردی تحول اشراف باید به نتیجه برسیم» گفت: باید در جهت رفع تهدیدات و آسیب‌ها قدم‌برداریم و باید اشراف انقلابی ایجاد کنیم. سردار محمد تولایی در نهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گیلان با بیان اینکه «عدم موفقیت انقلاب‌هایی که ساقط شد نبود ولی فقیه و رهبر بود» گفت: برای دور بودن انقلاب از انحرافات و دور بودن دست بیگانگان از انقلاب مان باید پشتیبان ولایت باشیم. وی همچنین با بیان اینکه «در وظایف سازمانی باید به اشراف نگاه اعتقادی داشته باشیم» خاطرنشان کرد: سپاه باید در قله‌ها حرکت کند و همچنین باید از انجام کارهایی که نقش الگوسازی در جامعه ندارد پرهیز کند. در سند راهبردی تحول اشراف باید به نتیجه برسیم. دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه «سپاه باید خود ایده‌سازی کند» ابراز کرد: برای حل مشکلات کشور نباید منتظر دستور بود.

 

 

ارسال نظر