اخبار

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۶۲۷

معاملات برخط کارگزاری در شعبه‌ بابل ‌پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد به‌منظور رفاه حال مشتریان و در راستای ارایه خدمات معاملات برخط (Online Trading)، زمینه ارایه این خدمات را در شعبه بابل فراهم کرد.  به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، کارشناس شرکت کارگزاری بانک‌پاسارگاد، از تاریخ 7 تا 10 امرداد سال 1398 در شعبه بابل، ضمن ارایه نام کاربری و رمز عبور برای انجام معاملات برخط کارگزاری و سایر خدمات مربوط به آن، پاسخگوی سوالات مراجعه‌کنندگان نیز خواهند بود.  گفتنی است شرکت کارگزاری بانک‌پاسارگاد به عنوان یکی از کارگزاران پیشرو در ارایه خدمات به‌روز مبتنی بر فناوری‌های نوین، ارایه‌دهنده خدمات به‌روز و کارآمد معاملات برخط (Online Trading)، به کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی است تا با بهره‌‌گیری از آن، امکان خرید و فروش سهام را به‌صورت اینترنتی و آنلاین برای خود فراهم کنند.از مزایای به‌کارگیری این سیستم، حذف هرگونه مراجعه حضوری به بانک و کارگزاری و انجام کلیه مراحل فرآیند معاملات از طریق سیستم آنلاین در کمترین زمان ممکن است.

توضیح پاسارگاد در خصوص حمله به مسوول شعبه آمل

روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در پی انتشار اخباری مبنی بر حمله به مسوول یکی از شعبه‌های این بانک در شهر آمل توضیحاتی ارایه داد.  به اطلاع هم‌میهنان گرامی می‌رساند؛ متأسفانه در روز یکشنبه مورخ

6 مرداد، مسوول یکی از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در شهر آمل، مورد حمله فردی قرار گرفت. علت مراجعه وی به شعبه آمل، انجام امور مالی نبوده؛ بلکه به منظور اعتراض به انسداد و برداشت وجه از حساب وی بنا به دستور مقامات قانونی در یکی دیگر از شعبه‌های این بانک بوده است. نامبرده پیش از مراجعه به شعبه خشمگین و عصبانی بوده و با برنامه‌ریزی قبلی، قصد سوء برای ارتکاب جرم داشته است. مطابق اعلام اداره آگاهی آمل، مایع استفاده شده توسط مرتکب، اسید با غلظت نه چندان بالا بوده که روی تمام صورت مسوول شعبه و قسمت زیادی از دست یکی از نگهبانان شعبه ریخته شده است. مداوا روی مجروحین ادامه دارد و برای انجام اقدامات درمانی گسترده‌تر به تهران منتقل شدند. لازم به ذکر است شعبه آمل طبق روال معمول، در حال ارایه خدمات بانکی به مشتریان، بدون وقفه بوده و آنچه در خبرها مبنی بر تأخیر در پاسخگویی به مشتری ذکر شده است، کذب محض است. بانک‌پاسارگاد ضمن آرزوی سلامتی برای مسوول شعبه‌ آمل، تا احقاق کامل حق ایشان، این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

حمایت بانک‌ها از بخش تولید

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس بر ضرورت حمایت بیشتر بانک‌ها از بخش تولید در کشور تاکید کرد. زارع در گفت‌وگو با ایبِنا، گفت: اصلاح نرخ سود بانکی به ویژه در تسهیلات اعطایی به بخش تولید لازم است. نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی با نرخ سود ناچیز و حتی صفر درصد محاسبه می‌شود، تصریح کرد: در شرایط فعلی اقتصاد که بسیاری از واحدهای تولیدی در کشور مشکل دارند، دولت به ویژه بانک مرکزی باید با رونمایی از بسته‌های حمایتی از تولید به رونق دوباره آنها کمک کنند. وی از برگزاری نشست‌های تخصصی با بسیاری از واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: لازم است بانک‌ها پس از تایید اظهارات تولید‌کنندگان نسبت به ارایه تسهیلات ارزان به آنها اقدام کنند. این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بانک‌ها باید بدانند که اگر در ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی پیش قدم شوند به نوعی در رونق اقتصادی و حتی کاهش مطالبات خود پیش قدم شده‌اند، تصریح کرد: رونق تولید و ارایه تسهیلات ارزان از سوی بانک‌ها همچون زنجیره‌ای در کشور بوده و به هم مرتبط هستند. زارع با بیان اینکه دولت و به ویژه بانک مرکزی باید با وضع بخشنامه‌ای واحدهای تولیدی را در اولویت ارایه تسهیلات ارزان قرار دهد، گفت: واحدهای تولیدی از جمله واحدهای محق در دریافت تسهیلات هستند، از اینرو با سخت‌گیری نباید زمینه انزوا و حتی تعطیلی آنها را فراهم کرد

رسیدگی به پرونده‌های مالی در پلیس آگاهی و فتا

مالباختگان در کلاهبرداری‌های مالی از طریق کپی کردن کارت بانکی، برداشت اینترنتی و انتقال وجه با عنوان مسابقات تلفنی و تلویزیونی برای پیگیری پرونده باید اقداماتی را در پلیس فتا و آگاهی انجام دهند. به گزارش ایبِنا، مالباختگان در کلاهبرداری‌های مالی از طریق کپی کردن کارت بانکی با اسکیمر، برداشت اینترنتی و انتقال وجه از طرف خود شاکی با عنوان مسابقات تلفنی و تلویزیونی برای پیگیری پرونده باید اقداماتی را در پلیس فتا و آگاهی انجام دهند که مراحل این پیگیری برای بررسی بیشتر پرونده به شرح زیر است:  برداشت اینترنتی: مالباختگان که مورد کلاهبرداری از طریق برداشت اینترنتی قرار گرفته‌اند، ابتدا باید با دریافت پرینت کامل حساب بانکی تا تاریخ برداشت مشکوک و غیرمجاز نسبت به مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند؛ سپس این افراد با ثبت شکایت با موضوع برداشت از حساب به همراه پرینت حساب بانکی و دستور قضایی به پلیس فتا برای پیگیری و ادامه روند شکایت مراجعه کنند. انتقال وجه از طرف شاکی با عناوین کلاهبرداری‌هایی از جمله رادیو جوان، برنده شدن پیامکی و ...: شهروندانی که از سوی کلاهبرداران دچار سوءاستفاده و انتقال وجه با عناوین مسابقات تلفنی و تلویزیونی به عنوان رایج‌ترین شگرد کلاهبرداری مالی در کشور هستند.

 

ارسال نظر