اخبار

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۵۴۲

حوزه سلامت در اولویت خدمات دهی بانک رفاه

 مدیرعامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه مهم‌ترین بانکی است که در حوزه سلامت کشور نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ دکتر محمدعلی سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری آخرین خبر با تشریح اقدامات شایان توجه بانک رفاه در حوزه سلامت کشور گفت: بزرگ‌ترین مشتری ما تأمین اجتماعی، حوزه‌های درمانی، سلامت و حوزه‌های اقتصادی زیر مجموعه آن است و بازار اصلی فعالیت استراتژیک بانک رفاه، حوزه سلامت کشور است.

وی افزود: این بانک علاوه بر سازمان تأمین اجتماعی و حوزه‌های تحت پوشش آن به دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های علوم پزشکی و بیش از 6000 هزار داروخانه و مراکز درمانی خدمات بانکی ارایه می‌دهد.

دکتر سهمانی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: بانک رفاه تلاش کرده است تا با وجود محدودیت‌های موجود و شرایط خاص اقتصادی و نظام بانکی، حداکثر رضایت مندی را در مخاطبین خود ایجاد کند و در حد توان، سبد خدمات و محصولات را توسعه و رضایتمندی و انتظار مشتریانش را برآورده سازد.

مدیرعامل بانک رفاه تصریح کرد: ادعا نمی‌کنیم که مشتریان ما صد در صد از ما راضی و خشنود هستند ولی همکاران من در بانک رفاه در سراسر کشور تمامی تلاش خود را به کار می‌بندند تا این بانک همگام و همراه با تحولات پیش رود و بتواند رضایت حداکثری آنها را تأمین کند.

دکتر سهمانی همچنین بیان داشت: بانک رفاه با ارایه خدمات متنوع بانکی و پولی در قالب تسهیلات ریالی، ارزی یا گشایش اعتبار اسنادی، در فعالیت‌هایی نظیر واردات تجهیزات پزشکی و دارو، تلاش می‌کند نیاز‌های حوزه سلامت و فعالان این حوزه اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی را مرتفع سازد و مفتخر است جامعه زحمتکش پزشکان، پیرا پزشکان و دندان پزشکان و سازمان نظام پزشکی کشور از مشتریان با ارزش، مهم و موثر بانک محسوب می‌شوند.

ایشان در ادامه اظهار داشت: با عنایت به اهمیت و تأثیر حوزه سلامت بر سهولت زندگی و رفاه عامه مردم، مجموعه بانک رفاه با تمام توان اهتمام می‌ورزند این حوزه را مورد حمایت قرار دهند.

آغاز به کار بازار متشکل ارزی در آستانه عید سعید قربان

در دیدار رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بازار متشکل ارزی با دکتر همتی، رییس کل بانک مرکزی آخرین اقدامات و تست‌های انجام گرفته در مورد عملیاتی کردن این بازار مرور شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در این جلسه مقرر شد در آستانه عید قربان فعالیت این بازار آغاز شود. رییس کل بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد با شروع به کار این بازار شاهد شکل‌گیری نرخ واقعی و شفاف اسعار خارجی به صورت اسکناس باشیم.

بررسی تولید ارز دیجیتال در ایران توسط بانک مرکزی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بانک مرکزی باید با مداخله در روند تولید ارز دیجیتال، تمامی مراحل آن را رصد کند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با ایبِنا با اشاره به تولید ارز دیجیتال در کشور، گفت: بانک مرکزی باید با مداخله در روند تولید ارز دیجیتال تمامی مراحل آن را رصد کند. در این زمینه حمایت دولت لازم بوده تا موانع پیش رو کاهش یابد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی در مسائل ارزی مسوولیت دارد، تصریح کرد: در حوزه تولید ارز دیجیتال بانک مرکزی باید با کاهش مداخله‌گری دستگاه‌های غیر مرتبط ناهماهنگی‌های رخ داده را به حداقل ممکن برساند. یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه هر حرکتی که در جهت مقابله با تحریم‌ها باشد باشد مورد استقبال قرار بگیرد، افزود: در خصوص تولید ارز دیجیتال نیز اگر بانک مرکزی همه جوانب کار را در نظر بگیرد، مجلس نیز موافق بوده و آماده حمایت از آن است. وی با اشاره به اینکه دولت باید کمیسیون‌های تخصصی مجلس را در این رابطه در جریان دقیق اطلاعات قرار دهد، گفت: در حوزه تولید ارز دیجیتال باید از تجربه کشورهای موفق در این حوزه استفاده شود تا کمترین صدمه به اقتصاد ملی وارد شود. دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به مسوولیت تصمیم‌گیری در خصوص رمز ارزها گفت: تصمیم در خصوص رمز ارزها به عهده دولت بوده و کمیسیون اقتصادی دولت در حال بررسی این موضوع است.

سیدابوالحسن فیروزآبادی در گفت‌وگو با ایبِنا با بیان اینکه مسوولیت تصمیم‌گیری در حوزه رمز ارزها با دولت است، گفت: مرکز ملی فضای مجازی در حوزه رمز ارزها مسوولیت‌هایی داشت و در همین راستا نیز بررسی‌ و پژوهش‌هایی در خصوص کاربردها و چالش‌های رمز ارزها به خصوص در زمینه اقتصادی و بانکی انجام داد، اما در حال حاضر تمامی تصمیم‌گیری‌ها در خصوص ارزهای رمزنگاری شده به عهده دولت است و باید منتظر اعلام رویکرد دولت در این بخش بود.

رییس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به نظرات وزارتخانه‌های مسوول در حوزه رمز ارز گفت: در داخل دولت وزارتخانه‌هایی مسوول بخش رمز ارز هستند که برخی از آنها با یکدیگر روی موضوعات اقتصادی رمز ارزها به خصوص اتلاف انرژی برای ماینینگ اختلافاتی دارند و باید کمیسیون اقتصادی دولت با بررسی و جمع‌بندی شرایط فعالیت رمز ارزها را اعلام کند تا در صورت موافقت با وضعیت استفاده از رمز ارزها و استخراج آنها، زیرساخت‌ها و مقررات مناسب تهیه شود.

 

ارسال نظر