روی خط شرکت ها

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۱۲۲

  سود هر سهم «ساراب» تغییر چندانی نداشت:

سود هر سهم «ساراب» تغییر چندانی نداشت: شرکت سیمان داراب در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته تنها ۲ ریال کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش سنا، شرکت سیمان داراب با سرمایه

۹۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سیمان داراب در دوره یاد شده، مبلغ

۵۹ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳ درصد کاهش سود داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۷۴ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

«ساراب» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ

۶۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۶۹ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت سیمان داراب در برآورد خود از تغییرات عوامل بهای تمام شده در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه  ۱۳۹۸ عنوان کرده است در این دوره پیش‌بینی می‌شود با توجه به روند سه ماهه ابتدای سال مالی ۹۸ و وضعیت موجود هزینه‌های بهای تمام شده تغییر قابل ملاحظه‌ای نداشته باشد.

اختصاص ۶۳۶ ریال به ازای هر سهم «دارو»: شرکت کارخانجات داروپخش در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود

۶۳۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۷۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.شرکت کارخانجات داروپخش با سرمایه

۶۲۵ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای

۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت کارخانجات داروپخش در دوره یاد شده، مبلغ ۳۹۷ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۳۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۷۳۷ درصد افزایش داشته است.شرکت کارخانجات داروپخش، افزایش

۱۲۰ فروش را از جمله دلایل عمده افزایش سود هر سهم و افزایش ۹۵۳ درصدی سود خالص نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵۸۶ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

«دارو» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ

۳۷ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ ۷۶ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت کارخانجات داروپخش در برآورد خود از نرخ فروش محصولات در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرده است: افزایش نرخ فروش عمده محصولات دارویی تولیدی شرکت تنها با مجوز سازمان غذا و دارو امکان‌پذیر است، لذا محاسبه برآورد فروش سال ۱۳۹۸ بر اساس آخرین نرخ‌های اخذ شده در زمان تهیه بودجه صورت پذیرفته است.

همچنین برآورد «دارو» از نرخ خرید مواد اولیه در دوره یاد شده، به شرح زیر است:

با توجه به افزایش قیمت عوامل تشکیل‌دهنده بهای تمام شده از جمله دستمزد، هزینه‌های تولیدو مواد اولیه پیش بینی می‌شود نرخ خرید مواد اولیه افزایش یابد.

شرکت کارخانجات داروپخش در برآورد خود از تغییرات عوامل بهای تمام شده در دوره ۹ ماهه قید شده، عبارت است از: با توجه به افزایش قیمت عوامل تشکیل‌دهنده بهای تمام شده در سال ۱۳۹۸ از جمله افزایش نرخ ارز، افزایش سطح عمومی قیمت‌های خرید داخلی و حقوق و دستمزد کارکنان، پیش‌بینی می‌شود نرخ خرید مواد اولیه موثره دارویی در سال ۱۳۹۸ افزایش یابد. ولی شرکت در تلاش است نسبت بهای تمام شده به فروش نسبت به پایان سال ۹۷را کاهش دهد.

  سود نقدی ۱۵۰ ریالی به ازای هر سهم «بورس» تصویب شد:

مجمع عمومی عادی سالانه بورس تهران با حضور بیش از ۵۹ درصد سهامداران برگزار شد. در ابتدای جلسه محمد ابراهیم محمد پورزرندی به عنوان رییس جلسه مجمع، رسمیت جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بورس اوراق بهادار تهران را اعلام کرد.

رییس جلسه از آقایان عسکری مارانی از طرف گروه نهادهای مالی، حمید آذرخش از طرف گروه کارگزاران به عنوان ناظرین جلسه، عباسعلی حقانی نسب به عنوان دبیر جلسه و محسن خدابخش به عنوان نماینده سازمان بورس برای حضور در جایگاه دعوت کرد.

همچنین علی صحرایی به عنوان مدیرعامل بورس تهران، علی علیزاده گیاشی معاونت پشتیبانی و احمد خالقی نماینده حسابرس و بازرس قانونی از موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر در جایگاه حضور یافتند.

در ادامه این جلسه صحرایی ضمن تشکر از تمامی سهامداران برای حضور در مجمع، گزارش هیات‌مدیره به مجمع را برای سهامداران بورس تهران قرائت کرد.

 براساس این گزارش درمجمع بورس اوراق بهادار تهران صورت‌های مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۳۹۷ بررسی و تصویب شد. در ضمن با موافقت سهامداران شرکت بورس، پرداخت ۱۵۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم به تصویب رسید.

 

ارسال نظر