ویژه

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۲۸۴

خدمات پس از فروش برندهای لوازم خانگی کره ای ادامه دارد

«عباس هاشمی» مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مشتریان این برندها مطمئن باشند همچنان می توانند از خدمات پس از فروش آنها برخوردار شوند.کارخانه های برندهای یاد شده در کشور دایر و فعال است و طرف های کره ای نیز برای تامین نیاز کارخانجات و بازار ایران اعلام آمادگی کرده اند.با وجود فشارهای بین المللی، سختی نقل و انتقالات بانکی و تحریم برخی اقلام، اما شرکت های ال. جی، سامسونگ و دوو با احتیاط همکاری با کشورمان را دنبال کرده و به دنبال راه حل های مختلفی برای دور زدن تحریم ها هستند.

وی افزود: هدف اصلی شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی در کشور که تحت برند کره جنوبی کار می کنند، افزایش عمق تولید و استفاده از قطعات و پیمانکاران داخلی تا حد ممکن است که در این زمینه موفق عمل کرده اند. امروز ارزبری محصولات کره ای در ایران به طور متوسط 50 درصد کاهش یافته است.

فعالیت کارخانه سامسونگ قانونی است

معاون صنایع سازمان صنعت استان تهران با بیان اینکه براساس ضوابط سازمان صنعت فعالیت شرکت تکوین الکترونیک مشکلی ندارد، گفت: چرا عده‌ای در سال رونق تولید به جای کمک به واحدهای تولیدی به دنبال ایجاد مشکل برای تولیدکنندگان کشور هستند.  وی با بیان اینکه این شرکت تمام مجوزهای لازم را برای فعالیت دریافت کرده و مستندات آن وجود است، افزود: براساس ضوابط سازمان صنعت فعالیت شرکت تکوین الکترونیک مشکلی ندارد و به حضور شخص خاصی هم ربط ندارد، حتی در آن زمان معاون وقت نیز توضیحات لازم را در این رابطه بیان کرده است.

 

ارسال نظر