اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۳:۲۳
کد خبر: ۱۴۵۵۱۰

طرح شبانه، چرخ اقتصاد شهری اصفهان را می‌چرخاند

اصفهان| رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان شهری است که مکان‌هایی دارد که سیما و منظر آنها در روز و شب متفاوت هستند و همین تفاوت، جاذب گردشگری جدیدی است، اما برای استفاده از آن باید فضای پویای شهری و امکانات شهری در شب نیز فعال باشند. فریده روشن با بیان اینکه شهرِ 24 ساعته شهری است که نمی‌خوابد و امنیت آن برای ورود شبانه مردم به شهر تامین می‌شود، افزود: در شهری مثل اصفهان در زمستان روزها با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند و در تابستان روزهای گرمی دارد، بی‌شک انتقال گردشگری به ساعات پایانی شب اتفاق لازمی به حساب می‌آید پس مدیریت شهری باید بتواند فضاهای گردشگری شبانه که از اتفاق در اصفهان هم قابلیت‌های آن کم نیست را فراهم کند.

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، تصریح کرد: در شب‌های ماه رمضان شب زنده داری به خصوص در تخت فولاد به‌طور آزمایشی در حال انجام است و تا امروز طرح موفقی بوده و مردم نیز از آن استقبال کرده‌اند. این استقبال باعث می‌شود، تا طرح شب‌های زنده را برای اصفهان در تابستان به‌طور جدی‌تر کلید بزنیم  چراکه در تابستان دو رویداد مهم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان و نمایشگاه صنعت سینما می‌توانند، عاملی برای زنده ماندن شب‌های اصفهان شود و از این طریق رویدادهای شبانه گسترش بیشتری پیدا کند.

تحقق تبیین گام دوم انقلاب  با به‌کارگیری نسل جوان

ساری| رضا غفاری با اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب گفت: تبیین گام دوم انقلاب با به کارگیری نسل جوان تحقق می‌یابد.  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در اولین جلسه خود با مشاوران جوان این شرکت با اشاره به فاصله صف و ستاد در این شرکت  گفت: باید امورهای 18 گانه توزیع نیروی برق مازندران به توانمندی کامل برسند تا فاصله بین صف با ستاد کم شود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: از نیروهای نخبه و جوان که به پختگی سازمانی در این شرکت رسیده‌اند با خلاقیت‌های که دارند استفاده خواهیم کرد. رییس گروه مشاوران جوان شرکت توزیع نیروی برق مازندران در ادامه این جلسه با اشاره به ماموریت‌های گروه مشاوران جوان گفت: این کارگروه در سه بخش ماموریت‌های عمومی، توسعه‌ای و تخصصی فعالیت دارد.

خانواده‌های شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

ساری| خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، الگوی صبر و استقامت هستند و ملت ایران همیشه باید قدردان شهدا، رزمندگان و جانبازان باشند این مطلب را هوشنگ نصیری پرکوهی مسوول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در دیدار با خانواده شهید بزرگوار عیسی اکبری بزمین آبادی و ایثارگر غفار باقری که به‌مناسبت گرامی داشت سوم خرداد انجام پذیرفت عنوان کرد . وی در ادامه اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر روحیه بخش است و همه باید این مهم را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند. وی در ادامه به برنامه گسترده دشمنان اسلام و ایران برای تضعیف این نظام مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر نیز با توجه به اینکه دشمنان نظام با ایجاد جنگ‌های روانی و تبلیغات گسترده فرهنگی قصد ضربه زدن به نظام را دارند، همین دو عنصر مهم و حیاتی اعتقاد و ایمان و عشق به رهبری و ولایت می‌تواند بهترین راهکار در مقابله با این تجاوزات باشد. در این دیداراز خانواده شهید بزرگوار عیسی اکبری بزمین آبادی و ایثارگر بازنشسته غفار باقری با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

انتصاب مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان

خرم‌آباد|  با صدور احکامی از سوی استاندار لرستان، ۴ مشاور استاندار، سرپرست فرمانداری پلدختر، سرپرست روابط عمومی، سرپرست دفتر فنی و مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان منصوب شدند. «نعمت‌الله دستیاری» فرماندار سابق پلدختر به عنوان مشاور استاندار لرستان منصوب شد. «نورمحمد آریان‌پور» سرپرست روابط عمومی استانداری لرستان شد و «بهرام رشیدی‌نیا» مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری لرستان به عنوان مشاور استاندار لرستان معرفی شد. همچنین «علی گودرزیان» نیز به عنوان مشاور رسانه‌ای استاندار لرستان منصوب شد. «فاطمه ایرانی» نیز به سمت مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان منصوب شد.

سرقت مسلحانه از یک بانک در اهواز

اهواز| فرمانده انتظامی اهواز از سرقت مسلحانه از یکی از شعب بانک ملی در اهواز خبر داد. سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: ساعت ۱۱: ۱۰ سه شنبه (۷ خردادماه) دو جوان با یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ به درب یکی از شعب بانک ملی که فاقد نگهبانی بوده مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی اهواز افزود: یک نفر از آنها یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه داشت که واقعی بودن آن جای بررسی دارد. وی پس از گرفتن مبلغ چهار میلیون و یکصد هزار تومان وجه نقد از باجه در درب بانک، متواری شد. وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی و انتظامی در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شدند و با سرنخ‌های تحصیل شده سارقان دستگیر خواهند شد.

 

ارسال نظر