فراهم‌سازی بسترهای سرمایه‌گذاری

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۸۳۸
فراهم‌سازی بسترهای سرمایه‌گذاری

فارس| استاندار فارس به جمعیت دو میلیونی کلان‌شهر شیراز و اهمیت خدمت‌رسانی به این جمعیت اشاره کرد و از شهرداری شیراز خواست با حرکتی رو به جلو بسترهای سرمایه‌گذاری را فراهم کنند. به گزارش ایلنا عنایت‌‌الله رحیمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه منازل و آپارتمان‌های شهرک آرین به صورت به هم چسبیده در کنار هم ساخته شده‌اند گفت: در این منطقه عواملی مانند فضای سبز، فضای باز و... دیده نشده است بطوری که عمق خاکبرداری جهت احداث ساختمان در این منطقه به 4 الی 5 متر می‌رسد.

رحیمی ادامه داد: واحدهایی که به صورت تکی مجاور پارک علم و فناوری قرار گرفته‌اند در یک شیب تند احداث شده‌اند. وی با اشاره به اینکه مدیریت استان از هیچ تلاشی در جهت مشارکت و همکاری با مجموعه مدیریت شهری شیراز دریغ نمی‌کند ادامه داد: اگرچه حدود دو سال از عمر شورای پنجم می‌گذرد بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که در راستای آن بتوانیم بازتاب فعالیت مان را بیان کنیم چرا که در حال حاضر پرداختن به اتفاقات گذشته ضروری نیست.

استاندار فارس گفت: مجموعه مدیریت شهر شیراز باید با ارایه عملکرد به رسانه‌ها به تشریح برنامه‌های پیش‌رو بپردازد.

وی همچنین ظرفیت‌های تبصره 19 و 18 قانون بودجه در مشارکت بخش خصوصی و واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی را بسیار اثر‌گذار دانست و عنوان کرد: در صورتی که بعضی پروژه‌ها جذابیت لازم برای سرمایه‌گذار نداشته باشند مجموعه مدیریت استان آمادگی دارد از اختیارات قانونی برای جذاب کردن این پروژه‌ها استفاده کند.

 

 

ارسال نظر