اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۴۳۸۲۱

تاجگردون: قیمت بنزین افزایش نمی‌یابد

گچساران| رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم با اشاره به برخی نگرانی‌ها درباره افزایش قیمت بنزین گفت: قیمت بنزین افزایش نمی‌یابد اما احتمالا این فرآورده نفتی مهم سهمیه‌بندی خواهد شد. غلامرضا تاجگردون دیروز با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت بنزین در مجلس و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رد شده است اظهار داشت: تصمیم قطعی درباره تعیین تکلیف کمبود بنزین در کشور در نشست سه قوه مطرح و با نظر رهبری انقلاب تصمیم‌گیری خواهد شد. وی تصریح کرد: روزانه 90 میلیون لیتر بنزین برای مصرف در کشور نیاز است که کمبود آن باعث ارایه راهکارهایی از سوی کارشناسان شده است. نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیشنهاد افزایش بهای بنزین به قیمت لیتری 25 هزار ریال از سوی برخی افراد مطرح شده بود گفت: به عقیده مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت بنزین در شرایط کنونی اقتصاد کشور به مصلحت نیست. تاجگردون با یادآوری شیطنت برخی افراد درباره شایعه پراکنی موضوع بالا رفتن قیمت بنزین بر لزوم همدلی بیشتر در شرایط کنونی تاکید کرد.

بازدید از غرفه دانشگاه علوم پزشکی مازندران

ساری| وزیر ‌بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غرفه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیستمین همایش آموزش علوم پزشکی و ‌دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری بازدید کرد. در بیستمین همایش آموزش پزشکی و دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری که از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ اردیبهشت که در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد؛ در اولین روز برگزاری وزیر بهداشت بهمراه معاون آموزشی و هیات همراه از غرفه آموزشی کلان منطقه یک آمایشی کشور دیدن کرد . در این بازدید گدازنده جانشین سرپرست کلان منطقه یک آمایشی دستاوردها و موفقیت‌های بسته‌های تحول و نوآوری آموزش و مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه‌های کلان منطقه یک آمایشی را تشریح کرد.

کارگران نمونه شرکت گاز مازندران تجلیل شدند

ساری|  به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر از کارگران نمونه شرکت گاز مازندران تجلیل شد.  جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در این مراسم گفت: ارزش کار و کارگر در ایران و مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب از بالاترین ارزش‌ها است و کسب روزی حلال نیز همواره مورد تاکید دین مبین اسلام بوده است. وی با اشاره به اینکه کارگران دارای ارزشی خاص هستند، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) بر دستان کارگر بوسه زدند و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه کارگر است. در پایان مراسم از 45 نفر کارگر و 4 پیمانکار نمونه سال 97 در زمینه اجرای مناسب پروژه‌های شرکت گاز استان مازندران تقدیر شد.  همچنین در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم از اساتید نمونه شرکت گاز مازندران تجلیل شد.

توقیف 10 تن تخم‌مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مشهد

مشهد|  مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: گروه نظارتی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد 10 تن تخم‌مرغ فاقد نشانه‌گذاری را در مشهد ضبط کردند. هادی زارعی با بیان این مطلب، اظهار کرد: طی اجرای عملیات تشدید نظارت بر مراکز و فروشگاه‌های عرضه تخم‌مرغ در سطح شهر مشهد در هفته گذشته و انجام 17 بازدید از این مراکز، بیش از 10 تن تخم‌مرغ بدون نشانه که خارج از یخچال در 840 کارتن نگهداری و عرضه می‌شد ضبط شد. وی افزود: در این رابطه 17 پرونده تشکیل و تمامی آنها به علت عرضه غیر بهداشتی و شبهه در تاریخ تولید و انقضا جهت رسیدگی به تعزیرات استان ارسال شده است. مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: محموله‌های یاد شده پس از انجام آزمایشات ارگانولپتیک و احراز قابلیت مصرف انسانی برای مصارف صنعتی هدایت شده است.

۱۵۰ میلیارد ریال خسارات سیل در حوزه مزارع البرز

کرج|  رییس سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: در جریان بارندگی‌ها و سیلاب نوروزی برآورد خسارت‌ها در حوزه مزارع البرز حدود ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است. سید مجید موسوی در آیین گشایش بیست و یکمین جشنواره لاله‌های گچسر در جمع خبرنگاران گفت: ‌میزان خسارات وارده بر باغات کشاورزی استان البرز بر اثر سرمازدگی شدید ابتدای سال جاری بیش از یک‌هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان بوده است که در ستاد حوادث غیرمترقبه استان این موضوع مطرح و مصوب شد که به وزارت جهاد کشاورزی نیز میزان این خسارت‌ها اعلام شود. رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: ‌در خصوص مبحث بارش‌ها و سیلاب نوروزی نیز خساراتی به مزارع کشاورزی استان به ویژه در شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ وارد شده است. موسوی گفت: در جریان بارندگی‌ها و سیلاب نوروزی برآورد خسارت‌ها در حوزه مزارع البرز حدود ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است.

 

ارسال نظر