به برادری و همدلی بیشتری نیاز داریم

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۳۰۹۳
به برادری و همدلی 
بیشتری نیاز داریم

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه سپاه نعمت بزرگی است و مرکز رویش ارزش‌ها است، گفت: سردار سلامی به پاکی و سعه صدر در سپاه شهرت دارد. پاکی را به خوبی در او می‌بینیم و من او را در پاکی به شهید باکری تشبیه می‌کنم.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده کل سپاه، اظهار داشت: در طول ٤ دهه از عمر سپاه، در ٣ دوره متعالی و متراکم ٣ فرمانده یعنی سردار آقا محسن، سردار صفوی و سردار جعفری را داشتیم که هرکدام کشتی سپاه را از ساحلی به ساحل دیگر رساندند. خدا را شاکریم که در دهه پنجم انقلاب ما را از فرماندهی از همین نسل بهره‌مند کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به ویژگی‌های شخصی سردار جعفری، عنوان کرد: سردار جعفری دارای صفات بسیار بارزی است و چه در داخل و چه در خارج از سپاه عزیز بود و همواره فارغ از رسومات امروزی و درجات، ایشان را عزیز می‌خوانیم. سردار سلیمانی با بیان اینکه به عنوان یک سپاهی می‌گویم که سپاه و انقلاب در برهه خطیری قرار دارند، گفت: در سپاه این موضوع وجود دارد که هر انتصاب و هر امری که از سوی رهبری است، حکمتی در آن نیز هست و این موضوع را در طول بیست و چند سال فرماندهی نیروی قدس می‌دیدم که آنچه ایشان می‌فرمودند، درست‌تر بود.

 

ارسال نظر