روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۲:۲۸:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۰۹۱

   رییس‌جمهوری «رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران» را منصوب کرد؛پاد|

رییس‌جمهور در حکمی دکتر محمدرضا ظفرقندی را به عنوان «رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد. متن حکم روحانی به شرح زیر است: «در اجرای ماده (۹) قانون سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران مصوب 16/08/1383 مجمع تشخیص مصلحت نظام، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی و رأی اکثریت اعضای مجمع عمومی آن سازمان در جلسه مورخ 26/11/1397، به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به عنوان «رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید. توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.»

   شناسایی و دستگیری دو تیم تروریستی

 در استان کردستان؛پاد|

دو تیم تروریستی که به دنبال بمب‌گذاری و اقدامات ایذایی بودند شناسایی و دستگیر شدند.۱۳ نفر از عناصر وابسته به گروهک داعش که در قالب دو تیم تروریستی قصد کشتار مردم و ترور برخی روحانیون اهل سنت کشور را داشتند توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان کردستان شناسایی و دستگیر شدند. برخی از این افراد در خارج از کشور آموزش نظامی دیده و با هدایت یکی از سرکردگان عملیات نظامی گروهک داعش به دنبال اقدام تروریستی بودند.   از این عناصر بمب‌های کنترل از راه دور، اسلحه و مهمات کشف شد .

   گفت‌وگوی برخی مقامات دولت ترامپ برای حفظ برجام؛ایسنا|

یک پایگاه خبری وابسته به نومحافظه‌کاران امریکایی گزارش داده است که برخی اعضای دولت ترامپ به‌طور محرمانه وارد مذاکراتی با اروپا شده‌اند تا توافق هسته‌ای را در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ زنده نگه دارند. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن، چند منبع آگاه گفته‌اند که مقاماتی در داخل دولت دونالد ترامپ رییس‌جمهور امریکا سیاست‌هایی را دنبال می‌کنند که هدف آن حفظ بخش‌های زیادی از توافق هسته‌ای با ایران، شامل کاهش دادن میزان فشاری که از طریق تحریم‌های اقتصادی و نفتی بر ایران وارد می‌شود، است.

   هماهنگی ما با ایران در مقابله با چالش‌های مشترک «عالی» است؛فارس|

نماینده حماس در لبنان اعلام کرد: دیدار با وزیر خارجه ایران در چارچوب تقویت روابط با تهران صورت گرفته و هماهنگی میان مقاومت فلسطین و ایران در زمینه مقابله با چالش‌ها، عالی است. «احمد عبدالهادی» نماینده حماس در لبنان تصریح کرد که وی و دیگران سران حماس در سفر ماه گذشته محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران به لبنان، با وی دیدار کرده‌‌اند و این دیدار در چارچوب تقویت روابط با ایران صورت گرفته است. وی افزود: در مقابله با چالش‌های مشترک و حمایت از مساله فلسطین و مقاومت، هماهنگی در سطح عالی با ایران داریم و ایران حامی همیشگی مساله فلسطین بوده است.

 

ارسال نظر