استاندار حلبچه: آماده همکاری با ایران هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۸۰۶
استاندار حلبچه: آماده همکاری با ایران هستیم

کرمانشاه|  استاندار حلبچه گفت: اقلیم کردستان عراق و به ویژه این استان، در راستای بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه امریکا، آماده هرگونه همکاری با جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ «آزاد احمد توفیق» دیروز در نشستی با استاندار کرمانشاه افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره در تحریم‌های ظالمانه امریکا و فاجعه‌های طبیعی مانند زلزله عملکرد خوبی داشته و همواره سرافرازتر از امریکا بوده است.

استاندار حلبچه همچنین با بیان اینکه مردم حلبچه خود را مدیون مردم و دولت ایران می‌دانند، گفت: ما هیچ‌گاه محبت‌های دولت و ملت ایران را در همدردی و پناه دادن به مردم حلبچه در جریان بمباران شیمیایی و آوارگی فراموش نمی‌کنیم. آزاد احمد توفیق افزود: ما به دنبال فرصت‌هایی می‌گردیم که دین خود را ادا کنیم و اکنون که تحریم‌های ظالمانه بر سر ملت ایران سایه افکنده آمادگی بی‌اثر کردن این تحریم‌ها را داریم. وی تاکید کرد که این تحریم‌های ظالمانه علیه حکومت و دولت ایران نیست بلکه علیه ملت ایران و کودکان و زنان این کشور است. استاندار حلبچه یادآوری کرد که ما آماده هستیم که از طریق تبادلات اقتصادی و فرهنگی اثرات تحریم‌ها را بی‌اثر و آنها را متلاشی کنیم.

استاندار حلبچه در ادامه با بیان اینکه حلبچه چهار سال قبل تبدیل به استان شده است، افزود: این استان 120 هزار نفر جمعیت دارد و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در بخش‌های مختلف برخوردار است.

 

ارسال نظر