اخبار شهرستان ها

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۷۷۷

درخت کاجی که همکلاسی دانش‌آموزان شد

تبریز| با انتشار عکس‌ها و فیلم‌هایی از قطع درختان در ارسباران و قره‌داغ، مدیر مدرسه‌ای برای افزایش کلاس درسی از قطع یک درخت خودداری کرد و حال آن درخت همکلاسی دانش‌آموزان آن کلاس شده است.

محمد حسین یگانه مدیر مدرسه پسرانه‌ای در تبریز با اشاره به حفظ یک درخت در وسط کلاس درسی اظهار کرد: با توجه به استقبال و افزایش ثبت‌نام در مدرسه پسرانه دانش‌پژوهان علوی ما نیاز به افزایش فضای آموزشی داشتیم از این‌رو چندین فضا برای افزایش کلاس درسی مدنظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در فضاهای دیگر امکان ایجاد کلاس نبود، توضیح داد: تنها جای مناسب برای ایجاد کلاس همین کلاسی بود که درخت کهن سال کاج در آن قرار دارد.

«فاطمی امین» قائم‌مقام جدید آستان قدس رضوی شد

مشهد|«سیدرضا فاطمی امین» از سوی سیدابراهیم رییسی به عنوان قائم‌مقام جدید آستان قدس رضوی منصوب شد.

«سیدرضا فاطمی‌امین» مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی در حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی به عنوان قائم‌مقام جدید آستان قدس رضوی منصوب و جایگزین سید مرتضی بختیاری شد.

سیدرضا فاطمی امین، دانش‌آموخته دکتری مدیریت‌راهبردی دانش است و در سوابق اجرایی او عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشور، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس ستاد تحول صنایع و معادن و مشاور و مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های آستان قدس رضوی وجود دارد.

چاپ مقاله ISI  استان مرکزی در خارج از کشور

اراک| فاطمه اکبری از منطقه استان مرکزی موفق به تهیه وچاپ مقاله ISI دریک مجله بین‌المللی خارج از کشورشد.

فاطمه اکبری کارشناس آموزش این منطقه به همراه دونفرپژوهشگر دیگر موفق به تهیه وچاپ مقاله ISI در یکی از مجلات بین‌المللی خارج از کشور شده‌اند . دراین مقاله، مولفه‌های مدیریت استعداد ازمنظرقرآن مورد شناسایی قرارگرفته وبرای انجام این پژوهش ازدوروش تحلیل محتوا وپرسشنامه استفاده شده است .

لازم به ذکراست که این مقاله برمبنای پایان نامه پژوهشی مقطع کارشناسی ارشد فاطمه اکبری تهیه شده که درآن تحقیق، آیات قرآن مجید، تحلیل محتوا شده و سپس اجزای تشکیل‌دهنده مدل مفهومی استخراج شده از ادبیات موضوعی تحقیق، به روش میدانی وبا استفاده ازپرسشنامه مورد سنجش وارزیابی قرارگرفته است .

محصول پتروشیمی شازند در فهرست منابع شرکت ملی گاز

اراک|بر اساس معیارهای شرکت ملی گاز ایران در رابطه با تولید‌کنندگان مواد اولیه گرانول‌های مصرفی جهت تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن گاز و به دنبال اعلام فهرست منابع، محصول CRP100B شرکت پتروشیمی شازند در فهرست منابع این شرکت قرار گرفت.

پس از تولید موفقیت آمیز محصول CRP100N در شرکت پتروشیمی شازند و ارسال نمونه‌هایی از این محصول به تعدادی از شرکت‌های لوله‌سازی گاز جهت انجام تست‌های مرتبط و در ادامه با تولید محصول CRP100B در دی ماه سال 1396 و ارسال مجدد این دو محصول، تست‌های لازم روی آنها انجام شد و محصول مورد تایید شرکت‌های لوله‌سازی گاز قرار گرفت.

در ادامه برای کسب تاییدیه‌ها و مجوزهای لازم از شرکت ملی گاز ایران و نیز وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی جلسات متعددی با کارشناسان کارگروه پلی اتیلن شرکت ملی گاز و نیز انجمن تولیدکنندگان لوله و شرکت‌های بازرسی طرف قرارداد وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی برگزار شد که خوشبختانه محصول CRP100B تولیدی مجتمع پتروشیمی شازند به تایید کیفی شرکت ملی گاز رسید و در فهرست منابع این شرکت قرار گرفت.

قیمت مرغ در ایلام در کانال افزایشی قرار گرفت

ایلام|افزایش قیمت‌های روز‌به‌روز سفره مردم ایلام که به علت بیکاری، فقر، نبود رونق اقتصادی کوچک بوده و کوچک‌تر شده است اما واکنشی از سوی مسوولان ایلامی درباره این نابسامانی مشاهده نمی‌شود.

هر چند متصدیان بازار و مدیریت ارشد استان ایلام برای کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ تلاش می‌کنند اما به نظر می‌رسد، تلاش‌ها ناموفق و قیمت افزایش یافته و اجازه بازگشت روزهای ارزانی به بازار را نمی‌دهند.

این روزها افزایش قیمت گوشت در ایلام از 55 هزار تومان به 70 هزارتومان ظرف یک هفته گذشته رسیده است و این‌بار مرغ در استان ایلام پر کشیده و به 14000 تومان در بازار رسید.

 

 

ارسال نظر