روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۰:۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۵۷۷

   اگر کسی سندی درباره علت مراجعه درازهی به گمرک دارد ارایه کند؛ ایرنا|

یک عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد که این هیات از گمرک و همه کسانی که مدعی شده‌اند نماینده سراوان برای درخواستی با نفع شخصی به گمرک مراجعه کرده، خواست اسناد خود را ارایه کنند تا به این مساله رسیدگی شود. علیرضا سلیمی، با اعلام این خبر که جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با دستور کار رسیدگی به شکایت از نماینده سروان صبح دیروز تشکیل شد، اظهار کرد: در این جلسه بنا شد اقدامات لازم بر اساس ماده 6 قانون نظارت بر رفتار نمایندگان هم درباره نماینده سراوان و هم نماینده‌ای که فیلم جلسه غیرعلنی مجلس را پخش کرده است، انجام شود.

   انتقاد بعیدی‌نژاد از سکوت شبکه‌های فارسی زبان خارجی درموضوع یمن؛ تعادل|

 سفیر ایران در انگلیس با اشاره به گزارش نیویورک‌تایمز درباره همراهی امریکا و اروپا با ائتلاف سعودی در جنگ یمن، سکوت شبکه‌های فارسی زبان خارجی در این موضوع را عجیب خواند. حمید بعیدی نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: با گزارش نیویورک‌تایمز خشم وسیعی در میان محققین و رسانه‌ها از همراهی و سکوت امریکا و اروپا با ائتلاف سعودی در به‌کارگیری مزدوران شورشی ناقض حقوق بشر دارفور به ویژه کودکان در جنگ یمن برخاسته است. عجیب سکوت شبکه‌های خبری فارسی زبان خارجی است که از تاثیرات منطقه‌ای موضوع نگران هستند.

   زمینه‌ای برای اعمال ممنوعیت‌های جدید علیه ایران وجود ندارد؛ ایسنا|

 سفیر روسیه در سازمان ملل اظهار کرد که تاکنون هیچ واقعه مهمی مبنی بر تخطی‌ ایران به شورای امنیت ارایه نشده و در نتیجه زمینه‌ای برای اعمال ممنوعیت‌های جدید علیه این کشور وجود ندارد. واسیلی نبنزیا در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفته است که ایالات متحده امریکا ممکن است تلاش کند تا ممنوعیت‌های بیشتری از طریق شورای امنیت بر ایران اعمال کند اما زمینه‌ای برای آن وجود ندارد. او در این باره افزود: ما این احتمال را که ایالات متحده امریکا ممکن است سعی در معرفی قطعنامه جدیدی به شورای امنیت سازمان ملل داشته باشد، نادیده نمی‌گیریم.

   کمیسیون تلفیق کامل‌تر شد؛ تسنیم|

طبق رای‌گیری که در کمیسیون کشاورزی انجام شد؛ عباس پاپی‌زاده، نماینده دزفول، علی وقف‌چی، نماینده زنجان و سیدعلاءالدین خادم نماینده سپیدان به عنوان اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 انتخاب شدند. همچنین جلال میرزایی، نماینده ایلام، علی ادیانی‌راد، نماینده قائم‌شهر و علی‌عسگر ظاهری، نماینده مسجد سلیمان به عنوان 3 عضو کمیسیون انرژی و غلامرضا تاجگردون، محمدمهدی مفتح، هادی قوامی، جهانبخش محبی‌نیا، عزت‌الله یوسفیان‌ملا، سیدمهدی فرشادان، عبدالرضا مصری، حسن سلیمانی و محمد فیضی به عنوان اعضای این کمیسیون در کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب شدند.

   بازدید سرزده دادستان کل کشور از بازار تهران؛ ایسنا|

دادستان کل کشور دیروز به صورت سرزده از بازار تهران بازدید و با کسبه گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام منتظرى در راستای احقاق حقوق عامه از صبح تا حوالی ظهر دیروز با حضور در بازار تهران، به صورت مستقیم وضعیت اقتصادى حاکم بر بازار را مورد بررسى قرار داد و گلایه‌ها و درد و دل‌هاى مردم و کسبه را شنید.

در این دیدار برخى از بازاریان از وضعیت اقتصادى و تاثیر نوسانات ارزى اخیر بر کسب و کار خود گلایه کردند.

دادستان کل کشور نیز پس از استماع اظهارات مردم و بازاریان درخواست‌هاى آنها را ثبت کرد.

   یک‌سال‌ونیم برای حضور بانوان در ورزشگاه تلاش کردیم؛ خانه ملت|

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید یک سال و نیم برای تأمین شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تلاش کرده است.

مسعود سلطانی فر، با اشاره به اظهارات معاون فرهنگی قوه قضاییه درباره حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها گفت: وزارت ورزش یک سال و نیم در حال تلاش است تا شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی را  فراهم کند. خوشبختانه زیرساخت‌ها نیز فراهم است و در دو سه مسابقه‌ای که حضور پیدا کردند، هیچ اتفاقی نیفتاد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: تمام ملاحظات شرعی تاکنون رعایت شده و امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن شرایط بیشتر، امکان حضور بانوان را در مسابقات مختلف فراهم کنیم.

 یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛ ایرنا|

دبیر یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از برگزاری این مراسم، با حضور یکی از مراجع عظام تقلید در قم خبرداد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست خبری از برگزاری اجلاسیه استانی و منطقه‌ای خبرداد و گفت: آخرین اجلاسیه منطقه‌ای نیز در این زمینه در شهر تبریز و با مشارکت سه استان آذربایجان‌های شرقی و غربی و اردبیل برگزار شد؛ موضوعات این اجلاسیه عموما مرتبط با مباحث روز است و با توجه به چهل سالگی انقلاب اسلامی موضوع اجلاسیه راهکارهای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی انتخاب شده است.

 

ارسال نظر