اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۲۸۰

قزوین می‌تواند شهر دوچرخه کشور شود

قزوین|  مسوول دوچرخه سواری فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفت: با مسیرهای مناسب و ایمن ایجاد شده و بسترسازی در مناطق مختلف، قزوین می‌تواند به عنوان« شهر دوچرخه» شناخته شود. در طرح سه شنبه‌های بدون خودرو جمعی از علاقه‌مندان به دوچرخه صبح روز سه شنبه مسیر میرعماد تا چهار راه ولیعصر را رکاب زدند.

آلن پطروسیان مسوول دوچرخه سواری در فدراسیون دوچرخه سواری و فدراسیون ورزش‌های همگانی در این مراسم اظهارداشت: مسوولان شهری با همت بالا در تامین زیرساخت‌های شهری و آموزشی اقدام‌های موثری انجام داده‌اند و با همکاری انجمن دوستداران دوچرخه اقدامات خوبی را عملیاتی کرده‌اند.

افزایش قیمت نان‌ در ایلام شایعه است

ایلام| معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت: افزایش قیمت نان در ایلام شایعه‌ای بیش نیست.

ایوب درویشی دیروز در واکنش به شایعه افزایش قیمت «نان» در ایلام اظهارداشت: با توجه به برخی شایعات در خصوص افزایش قیمت نان در بازدیدی که از نانوایان شهر ایلام و شهرستان‌های تابعه به عمل آمده گزارشی از افزایش قیمت «نان» به دست نیامده است. معاون امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه روند فعالیت نانوایان در ایلام عادی است، افزود: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در عرضه آرد و نان نداریم و تقاضای نانوایان درخصوص افزایش سهمیه آرد لحاظ و افزایش قیمت نیز نه در برنامه و نه ازشهروندان نرسیده است.

 

ارسال نظر