ویژه

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۲۷۹

انتخاب همراه اول به عنوان شرکت برتر تحول آفرین

در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات از همراه اول به عنوان شرکت برتر تحول آفرین تقدیر شد.

به گزارش تعادل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دیروز در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، از اپراتور اول تلفن همراه کشور به عنوان «شرکت برتر تحول آفرین» با اعطای لوح ویژه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم علاوه بر تقدیر از شرکت‌های برتر تحول آفرین، مدیران برتر حوزه IT نیز معرفی و جایزه «ناب» به محصولات برتر اعطا شد.

در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات که با شعار «کسب و کار داده محور در خدمت جامعه» برگزار شده بود، یک پنل تخصصی با حضور چند تن از اساتید و صاحبنظران حوزه IT کشور برگزار شد.

اهداف این دوره تقدیر از دستاوردهای برگزیده در حوزه‌های گوناگون فناوری اطلاعات با جایزه ملی فاب، حمایت از ایده‌های برتر و بومی فناوری اطلاعات در کشور، ارایه تازه‌ترین دستاوردهای بومی فناوری اطلاعات در نمایشگاه IT MANC۲۰۱۸، بهبود نگرش داده محور در لایه‌های گوناگون سازمانی در محور حکمرانی بر داده‌ها و برگزاری نشست‌های گوناگون هم اندیشی در حوزه‌های گوناگون در راستای گسترش نگرش حکمرانی بر داده‌ها در سازمان ذکر شده است.

این همایش ملی که توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می‌شود، می‌کوشد با ارایه دستاوردهای بومی در زمینه فناوری اطلاعات گام ارزشمندی را برای دستیابی به اقتصاد دانش بنیان به عنوان رکن اقتصاد مقاومتی بر دارد.

تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی

اتاق تعاون ایران ضایعه دردناک درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی را به خانواده آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده آرامش ابدی و برای بازماندگان طول عمر توام با  صبر و عزت و سربلندی مسئلت می‌نماید.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول‌الله (ص): اذا مات الْعالِمُ ثُلِم فِی الْإِسْلامِ ثُلْمهٌ لا یسُدُّها شی ء

خبر ارتحال عالم مجاهد و فقیه وارسته حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

ایشان عالمی جلیل‌القدر و صاحب‌نظر در حوزه دین، اخلاق و معارف اسلامی بودند که در دوران ریاست قوه قضاییه منشأ تحولات عظیم و در سنگر شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام دبیری شورای حل اختلاف قوا ومجلس خبرگان رهبری در مسیر وحدت، انسجام و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌داشتند و در حوزه‌های علمیه منشأ خدمات علمی بسیاری بودند.

اتاق تعاون ایران این ضایعه دردناک را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، حوزه‌های مقدسه علمیه قم و نجف، شاگردان، ارادتمندان و بیت مکرم ایشان، تسلیت می‌گوید و علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نماید.

 

ارسال نظر