اثر جنجالی دیگری از بنکسی سر برآورد

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۳۸:۴۶
کد خبر: ۱۳۶۲۲۴
اثر جنجالی دیگری از بنکسی سر برآورد

اثر جنجالی دیگری از بنکسی سر برآورد

بنکسی سرشناس‌ترین هنرمند ناشناس جهان بار دیگر هنر خود را برای اعتراض به وضع موجود به کار گرفت و با اثری که خود آن را «خوشامدگویی فصلی» می‌خواند، صدای دادخواهی ساکنان شهری آلوده شد.

به گزارش گاردین، اثر دیگری از بنکسی هنرمند ناشناس و جنجالی انگلیسی روی دیواری در یکی از شهرهای بندری این کشور سر برآورد. این گرافیتی چند روز قبل روی دیوار گاراژی در بندر صنعتی تالبوت سربرآورده بود و با توجه به ظاهر آن از همان ابتدا گمانه ها حاکی از این بود که بنکسی اثر دیگری از خود به جا گذاشته است تا اینکه خود این هنرمند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام و وب سایت خود بر درستی این شایعات صحه گذاشت و هویت خود به عنوان نقاش این اثر را تایید کرد.

این گرافیتی در ۲ بخش و روی ۲ دیوار متقاطع کار شده است. در یک سمت کودکی مشاهده می شود که با کلاه و لباس زمستانی ایستاده و با دستانی از هم گشوده و دهانی باز از آنچه بارش برف به نظر می‌رسد شادمان است، اما قسمت متاثر کننده این اثر در سوی دیگر دیوار است که مشخص می شود این دانه‌های معلق در هوا، نه برف که خاکستر حاصل از سوختن آشغال و یا ضایعات است. بندر تالبوت شهری صنعتی، مستقر در کنار کارخانه ذوب آهن است و یکی از آلوده‌ترین شهرهای بریتانیا است.

«جان سینا» از« دواین جانسون» عذرخواهی کرد

جان سینا از دواین جانسون مشهور به «صخره» بابت انتقاداتش درباره رها کردن کشتی و پیوستن به هالیوود عذرخواهی کرد. به گزارش رستلینگ‌کالچر، جان سینا سوپراستار کهنه کارکشتی از دواین جانسون مشهور به «صخره» به سبب انتقاداتش نسبت به وی مبنی بر روی آوردنش به بازیگری عذرخواهی کرد.

او پیشتر به جانسون انتقاد کرده بود که وی بیشتر وقتش را در هالیوود سپری می کند تا درون رینگ کشتی. با این حال این روزها سینا همان مسیر دواین جانسون را طی کرده و به بازیگری روی آورده است.

سینا در این باره گفت: من متاسفم و اشتباه کردم. او افزود: حالا همان انتقاداتی را که نسبت به جانسون بیان کرده بودم، به من برمی‌گردانند. سینا به تازگی بازی در فیلم «بامبلبی» را تمام کرده که این فیلم قرار است ۲۶ دسامبر اکران شود.

جان سینا تاکنون به ۱۶ بار قهرمانی جهان دست یافته و رکورد قهرمانی را به همراهی ریک فلیر در دست دارد. او به‌عنوان بازیگر در فیلم تفنگ دار دریایی ایفای نقش کرده‌است. جان سینا در حال حاضر در هر دو برند راء (به انگلیسی: Raw) و اسمک‌دان (به انگلیسی: Smackdown) فعالیت می‌کند. از دیگر افتخارات او می‌توان گفت که او توانسته دوبار در مسابقه ۳۰ نفره رویال رامبل (سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳) برنده شود.

 

ارسال نظر