اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۱:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۹۶۲

حکم قطعی برای  مهدی قائدی صادر نشده است

بوشهر| دادستان بوشهر گفت: پرونده مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال تهران در جریان رسیدگی است و هنوز حکمی در مرحله دادگاه برای وی صادر نشده است. علی حسن‌پور دادستان بوشهر با اشاره به انتشار محکومیت مهدی قائدی در فضای مجازی اظهار داشت: باتوجه به اینکه پرونده مهدی قائدی در جریان رسیدگی است و هنوز حکمی در مرحله دادگاه برای وی صادر نشده اطلاع‌رسانی قبل از صدور حکم قطعی برای مرجع قضایی میسر نیست. در همین حال در فضای مجازی از سوی دادسرای بوشهری مهدی قائدی به عنوان راننده مقصر در حادثه رانندگی منجر به فوت غیر عمدی منتشر شده که پرونده وی با قرار مجرمیت به دادگاه رفته است.

استعفا، رسیدگی به حادثه آتش‌سوزی   را حل نمی‌کند

زاهدان| مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان می‌گوید: استعفای مدیر آموزش و پرورش حداقل کاری بود که در این ماتم بزرگ، می‌توانست باعث اندکی التیام افکار عمومی شود، من قبلا هم گفتم، اگر استعفای بنده هم باعث شود که اندکی به آرامش خانواده‌های داغدار کمک کند، به خدا قسم لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد و به طریق اولی مطمئنم وزیر آموزش و پرورش هم همین باور را دارند.

علیرضا نخعی در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه شرایط ما، در حال حاضر استعفا و شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیت و رسیدگی به این حادثه نیست اما مردم مطمئن باشند که با مقصرین این حادثه برخورد خواهد شد.

ساماندهی دستفروشان گناوه تا پایان سال انجام گیرد

بوشهر| فرماندار شهرستان گناوه گفت: ساماندهی دستفروشان باید تا قبل از ماه‌های منتهی به پایان سال انجام و نباید به روز‌های آخر سال موکول شود. سیدعلی پاک نژاد در جلسه شورای سلامت این شهرستان، افزود: باتوجه به اینکه شهرستان گناوه در طول سال به ویژه تعطیلات نوروز با ورود هموطنان زیادی روبرو می‌شود، افراد زیادی ازطریق دستفروشی مشغول به‌کار می‌شوند که باید در ساماندهی آنان برنامه‌ریزی دقیق و منسجم صورت گیرد.  پاک نژاد افزود: برپایی نمایشگاه کالا و اقلام مختلف همراه با برنامه‌های شاد در کنار ساحل راهکاری مناسب برای سوق دادن دستفروشان از بازار این شهر است که انتظار داریم تا قبل از پایان سال پایان یابد.

قایق دست ساز جان ۲ جوان بویراحمدی را گرفت

یاسوج| رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد از به کام‌ مرگ کشیدن جان ۲ جوان بخش چیتاب این شهرستان در رودخانه‌ای به همین‌ نام خبرداد. عبدالحسین دهش با تشریح جزییات غرق شدن ۲ جوان در آب‌های چیتاب بویراحمد، گفت: قایق دست ساز این ۲ نفر را به کام مرگ کشاند. دو جوان با سن ۳۰ تا ۴۰ سال ظهر دیروز با قایق بلم دست ساز قصد تفریح در آب‌های چیتاب از توابع شهرستان بویراحمد را داشتند که دچار غرق شدگی شده و جان خود را از دست دادند. وی با بیان اینکه قایق این دو جوان در عمق ۱۴ متری واژگون شد، عنوان کرد: به دلیل عمق زیاد توسط تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان از عمق ۱۴متری بیرون کشیده شدند.

بهترین راه توسعه عدالت اقتصادی تقویت تعاونی‌هاست

مشهد| مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی معتقد است: بخش تعاون به عنوان بخش مردمی اقتصاد درباره توسعه اشتغال، فقرزدایی و گسترش عدالت اجتماعی نقش و تاثیر فراوانی دارد. سنجری با اشاره به اهمیت تعاونی‌ها گفت: آنچه در رسیدن به سهم 25 درصدی تعاون از اهمیت بسیاری برخوردار است استفاده از پشتوانه مردمی و همان اعتماد اجتماعی است که با استفاده از قوانین بالا‌دستی، تعاون می‌تواند موجب توسعه عدالت اجتماعی، کاهش فقر و در نتیجه باعث کاهش فاصله طبقاتی شود.

خطر فرو ریختن بازار وکیل شیراز بر سر مردم و مسافران

شیراز| رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز از خطر فرو ریختن بازار وکیل شمالی بر سر مردم این شهرستان و توریست‌های داخلی وخارجی خبرداد. سولماز دهقانی در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، گفت: چند بار موضوع را با نمایندگان مجلس درمیان گذاشته‌ایم، اما انگار آنها مسائل مهم‌تری دارند.  دهقانی معتقد است برخی پروژه‌های گردشگری شهر شیراز به اعتبارات ملی نیازمند است و با این اعتبارات قطره چکانی نمی‌توانیم شهر گردشگرپذیر داشته باشیم.

هزینه 30 میلیارد تومانی جمع‌آوری زباله‌های   زاهدان

سیستان وبلوچستان|  معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: روزانه 370 تن زباله از مناطق مختلف زاهدان جمع‌آوری و سالانه برای خدمات شهری در این کلان‌شهر 30 میلیارد تومان هزینه می‌شود. به گفته براهویی، آمار وانت بارهای میوه و دست فروش‌ها نیز در زاهدان زیاد است، زیرا خیلی‌ها از روستاها به این شهر مهاجرت کرده‌اند.

 

ارسال نظر