آخرین دستاوردهای همراه اول در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۳۷۱
آخرین دستاوردهای همراه اول در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

همراه اول با ارائه آخرین دستاوردهای خدمات سازمانی و شهر هوشمند در نخستین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات جزیره کیش (کیتکس) حضور دارد.

به گزارش «تعادل» و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات جزیره کیش (کیتکس) در سه حوزه «شهر هوشمند»، «اینترنت اشیا» و «هنرهای رسانه‌یی» از ۳ تا ۶ اردیبهشت ماه با حمایت همراه اول در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود. همراه اول در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و خدمات سازمانی و راهکارهای هوشمندسازی و اینترنت اشیا را در غرفه خود ارائه می‌کند.

علاوه بر این در حوزه هوشمندسازی و ‌اینترنت اشیا با ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه هوشمندسازی شبکه انرژی (آب و برق و گاز)، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل، نمایش شهر هوشمند از طریق واقعیت افزوده در نمایشگاه

حضور دارد.

همچنین سرویس شماره مجازی، خط ویژه سازمانی، چتر دیتای سازمانی، بسته‌های اشتراکی و اختصاصی دیتا، شبکه خصوصی مجازی موبایل، شبکه اختصاصی امن همراه و معرفی سامانه‌های فروش و خدمات همراه سازمانی از جمله خدمات و محصولات سازمانی ارائه شده همراه اول در این نمایشگاه است.

از اهداف این نمایشگاه می‌توان به تکمیل زنجیره‌ علم، فناوری، تکنولوژی تولید محصول، تجاری‌سازی، ورود به بازار جهانی برای ثروت‌آفرینی و بستر‌سازی جهت ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین و پشتیبانی از گروه‌های استارت‌آپی اشاره کرد.

برگزاری سمینارها، همایش‌ها و‌ کارگاه‌های تخصصی و مسابقات بازی‌های رایانه‌یی، راه‌اندازی کارآفرینی (استارت‌آپ) و فن بازار و استارت‌آپ دمو از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

 

 

ارسال نظر