اخبار

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۲۶۱

برگزاری جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی بانک انصار

با حمایت بانک انصار سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور بیش از ۷هزار و ۵۰۰نفر از دانش‌آموزان در سه بخش غرفه‌های نمایشگاهی، سمینارهای علمی و مسابقات برگزار شد و نفرات برتر مورد تقدیر قرارگرفتند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، بانک انصار برای ارج نهادن به تفکر، پژوهش و گسترش فرهنگ پژوهشگری در بین دانش‌آموزان همانند سال‌های گذشته از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سال جاری نیز حمایت کرد تا در تحقق اهداف این جشنواره شامل ایجاد زمینه‌های ظهور خلاقیت و توانایی‌های بالقوه دانش‌آموزان، افزایش حساسیت جامعه نسبت به پژوهش و متجلی کردن نتایج آن، ارائه و عرضه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آینده‌سازان ایران اسلامی، ایجاد انگیزه برای بالا بردن سطح علمی جهت تولید علم و جنبش نرم‌افزاری، توسعه همکاری‌ها و مبادلات علمی و فنی مراکز پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی مشارکت داشته باشد.

توافق بانک‌ها برای تسهیلات کارت اعتباری خرید کالا

رییس کانون بانک‌های خصوصی از توافق بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات کارت اعتباری خرید کالای ایرانی خبر داد و گفت: بانک‌ها انعقاد قرارداد با شرکت‌های داخلی را برای اجرای این طرح آغاز کرده‌اند. به گزارش«تعادل» کوروش پرویزیان اظهار کرد: در جلساتی که با بانک‌های دولتی و خصوصی درخصوص حمایت از کالای ایرانی داشتیم، مقرر شد بانک‌ها در سیاست‌های اعتباری تسهیلات کارت اعتباری برای خرید کالای ایرانی در نظر بگیرند. وی افزود: بانک‌ها انعقاد قرارداد با شرکت‌های داخلی را برای اجرای این طرح آغاز کرده‌اند، ما در بانک پارسیان از طریق لیزینگ پارسیان کار را شروع کرده‌ایم و اطلاعیه این طرح تا چند روز آینده در سایت‌های خودروسازان و شرکت‌های لوازم خانگی درج خواهد شد.

رییس کانون بانک‌های خصوصی درخصوص نرخ سود تسهیلات کارت اعتباری خرید کالا گفت: براساس قراردادی که بانک با شرکت‌های داخلی منعقد می‌کند، نرخ سود متفاوت خواهد بود به طوری که با تخفیف شرکت داخلی می‌توان نرخ سود تسهیلات را کمتر از ۱۸درصد هم تعیین کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این طرح تنها از کانال لیزینگ‌ها انجام می‌شود، گفت: خیر، این طرح هم در بانک‌ها و هم از مسیر شرکت‌های لیزینگ انجام می‌شود.

 

ارسال نظر