رسول خادم رییس فدراسیون کشتی استعفا کرد

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۸۳۴

رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، روز گذشته با انتشار نامه‌یی از مسوولیت خود در این فدراسیون استعفا کرد.  به گزارش ایرنا، در متن نامه استعفای رسول خادم که از سوی روابط عمومی فدراسیون کشتی منتشر شده، آمده است: زمان «رفتن» فرا رسیده، گفتنش هم برای من آسان نیست، اما باید پذیرفت.

در نامه استعفای خادم اضافه شده است: در انتخابات فدراسیون کشتی برای بار دوم شرکت کردم تا بتوانم یک دوره دیگر برای کشتی کشورم کار کنم اما گویا نمی‌شود. من برای «کشتی» آمده‌ام، نمی‌خواهم برای ماندگاری «خودم» کار کنم، اگر می‌خواستم برای «خودم» کار کنم، هیچ‌گاه به «کشتی» برنمی‌گشتم.  در بخش دیگری از این نامه آمده است: اشتباه برداشت نشود، این کلام من از سر «تقوا» و «فروتنی» نیست، بنده سال‌هاست که در مصاف با ناسازگاری‌های روزگار، اهل «وادادن» و قهر و آشتی نیستم اما افکار «قناس» من دارد برای کشتی پرهزینه می‌شود. حتما ناتوان‌تر از آن هستم که «باری» از دوش کشتی بردارم، ولی نمی‌توانم به کشتی «دروغ» بگویم، دروغ بگویم تا «بمانم»، کشتی به اندازه کافی «تنها» و «مظلوم» هست. چه باید کرد، گاهی بهترین شیوه «ایستادن»، «نایستادن» است. گذر زمان بسیاری از سوال‌ها را پاسخ خواهد داد.

رسول خادم در نامه استعفای خود از همه مردم علاقه‌مند به کشتی به‌عنوان ورزش ملی کشور که در مدت مسوولیت وی در فدراسیون، به گفته او «ناتوانی‌هایش» را تحمل کرده و با عشق و ایمان به این رشته ورزشی کهن و باستانی، سازمان مدیریت کشتی کشور را حمایت کردند، قدردانی کرده است.

همچنین در خبر دیگری، عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کناره‌گیری کرد

پس از استعفای «رسول خادم» از ریاست فدراسیون کشتی، «حسین ملاقاسمی» عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی هم از سمت خود کناره‌گیری کرد.

 

 

ارسال نظر