«کلنل» پرفروش‌ترین شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۰۹۰
«کلنل» پرفروش‌ترین شد

فروش نمایش‌های تئاتر شهر در فصل پاییز به 2میلیارد و 536میلیون تومان رسید که نمایش «کلنل» با 516میلیون تومان بلیت‌فروشی عنوان پرفروش‌ترین نمایش فصل پاییز این مجموعه را به خود اختصاص داد.

سه ماهه سوم سال ۹۶ با اجرای ۲۰ نمایش در مجموعه تئاتر شهر همراه شد که در میان این آثار نمایش کلنل با ۱۹هزار و ۲۰۱تماشاگر بیشترین تماشاگر این مجموعه را به خود اختصاص داده است. در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر با گنجایش ۵۷۹ نفر، نمایش کلنل که از ۱۴ مهر تا ۱۰ آذر روی صحنه بوده با ۴۴ اجرا میزبان ۱۹۲۰۱ تماشاگر بود. برای این نمایش ۶۶۰۴ بلیت تمام‌بها، ۳۴۱۲ بلیت نیم‌بها، ۶۲۲۴ بلیت تخفیف‌دار و ۲۹۶۱ بلیت میهمان صادر شده که مبلغ گیشه آن را به ۵ میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۸۹۰هزار ریال رسانده است.

نمایش دو دلقک و نصفی به کارگردانی جلال تهرانی نیز که از ۲۰ آذرماه اجرای خود را در این سالن شروع کرده تا ۸ دی‌ماه با ۱۶ اجرا میزبان ۱۹۳۸تماشاگر بوده است. برای این نمایش تا تاریخ یاد شده ۶۹۳ بلیت تمام‌بها، ۱۳۴ بلیت نیم‌بها، ۱۱۱۱ بلیت میهمان ارائه شده که در گیشه مبلغ ۳۰۴ میلیون ریال را دارد.

سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر با گنجایش ۱۲۲ تماشاگر نیز در این بازه زمانی میزبان دو نمایش هفت عصر هفتم پاییز و آکواریوم بوده که در جمع ۴۹۳۴ تماشاگر داشته است.

نمایش هفت عصر، هفتم پاییز به کارگردانی ایوب آقاخانی از ۲۲ شهریور تا ۲۷ مهرماه با ۲۸ اجرا ۲۴۱۳ تماشاگر داشته که حاصل ۷۷۸ بلیت تمام‌بها، ۲۱۳ بلیت نیم‌بها، ۵۸۰ بلیت تخفیف‌دار و ۸۴۲ بلیت میهمان بوده است. گیشه این نمایش ۳۳۷ میلیون و ۱۲۵هزار ریال ثبت شده است. نمایش آکواریوم به کارگردانی سیامک احصایی نیز که از ۷ آبان تا ۱۷ آذر در سالن چهارسو روی صحنه بوده با ۲۹ نوبت اجرا میزبان ۲۵۲۱ مخاطب بوده است. ۱۸۱۷ بلیت تمام‌بها، ۱۲۲ بلیت نیم‌بها، ۵۸۲ بلیت میهمان برای این نمایش ارائه شده و در گیشه مبلغ ۴۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

 

 

ارسال نظر