صدای منتقد را بشنوید

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۴۱۵
صدای منتقد را بشنوید

 علی ملاقلی‌پور، کارگردان سینما بیان کرد: فیلمنامه «زنگبار» او با موضوع مشکلات اقتصادی مردم موافقت شورای پروانه ساخت را کسب نکرده است.

ملاقلی‌پور درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: بعد از گذشت سه سال و نیم از ساخت «قندون جهیزیه» هر فیلمنامه‌یی که نوشتم با مشکل تهیه‌کننده، سرمایه‌گذار و...

رو به رو شد و حتی چندی پیش فیلمنامه «زنگبار» را به شورای پروانه ساخت ارائه دادم که این اثر هم موافقت شورا را اخذ نکرد. او افزود: می‌دانم که اعضای شورا اشکال‌هایی را به این فیلمنامه کمدی- اجتماعی گرفته‌اند. موضوع فیلمنامه «زنگبار» که نوشته مشترک من و محمدامین نوروزی درباره عدالت اجتماعی، فشارهای اقتصادی، بیکاری مردم حاشیه‌نشین و ضعیف جامعه و رفاه‌طلبی برخی مدیران است که با لحنی کمدی نوشته بودیم. ملاقلی‌پور به مهر گفت: بعد از شنیدن خبر موافقت نشدن با این فیلمنامه، قصد اعتراض داشتم اما با شنیدن سخنان رییس دولت مبنی بر اینکه دولت اهل تعامل و گفت‌وگو است، سعی کردم صبر کنم و امیدوارم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای صدور پروانه، ساخت فیلمنامه‌یی را که 3ماه روز و شب روی آن وقت گذاشته‌ایم به راحتی حذف نکند و در این شرایط ناامیدکننده حداقل اهل تدبیر باشد و صدای منتقد حذف نشود. او در پایان اظهار کرد: این فیلمنامه پیش‌تر قرار بود با حضور منصور لشگری‌قوچانی تهیه و تولید شود اما با کناره‌گیری و انصراف وی، آن را با تهیه‌کننده دیگر پیگیری می‌کنم و امیدوارم «زنگبار» در پله اول متوقف نشود.

 

ارسال نظر