اخبار

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۲۷۷

نشست مدیرعامل بانک ملت و رییس ستاد عمره دانشگاهیان

مدیرعامل بانک ملت در دیدار با رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، آمادگی این بانک را برای حمایت از برنامه‌های این ستاد اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، محمد بیگدلی در این جلسه که بهمن اسکندری معاون مدیرعامل، مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی و محمدرضا جنگجو رییس اداره کل بانکداری شرکتی نیز حضور داشتند، اظهار داشت: حمایت از دانشجویان برای اعزام به عمره و عتبات عالیات، اقدام معنوی و ارزشمند و توفیقی الهی است که نصیب بانک ملت شده است.

وی با اشاره به شروع همکاری بانک ملت و سازمان حج و زیارت در سال ۸۷ گفت: این بانک با رویکردی جدید همکاری با سازمان حج و زیارت را کلید زد که خوشبختانه مورد استقبال مدیران این سازمان قرار گرفت و به تبع آن، تعاملات فی ما بین افزایش یافت.

دکتر بیگدلی با تاکید بر این نکته که بانک ملت کارهای بزرگی در راستای رونق اقتصادی و تولید و ایجاد اشتغال در کشور انجام داده است، افزود: همکاری و تعامل با سازمان حج و زیارت، یک اقدام معنوی و فرهنگی و متفاوت از سایر فعالیت‌ها است و کاری ماندگار محسوب می‌شود.

وی حمایت از اعزام دانشجویان به عمره و عتبات عالیات را اقدامی معنوی در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی بانک ملت عنوان کرد و یادآور شد: این کار بی‌تردید، ذخیره آخرت برای دست اندرکاران این بانک خواهد بود.

مدیرعامل بانک ملت خطاب به مسوولان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: ما در بانک ملت در حد توان در کنار شما خواهیم بود تا در این مسیر، پررونق‌تر از گذشته حرکت کنیم. محمدرضا فقیهی، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز با اشاره به این نکته که بانک ملت در بین تعداد زیاد بانک‌های کشور، توفیق خدمت به دانشجویان زائر بیت‌الله الحرام و عتبات عالیات را کسب کرده است، اظهار داشت: بی‌تردید این موهبتی بزرگ است و کارکنان و مدیران بانک ملت در ثواب تک تک اقدامات انجام شده، شریک خواهند بود. وی تعامل کارکنان بانک ملت را با دانشجویان، ستودنی خواند و ادامه داد: بی‌شک کارکنان این بانک، لیاقت و توفیق انجام این کار بزرگ یعنی تسهیل در اعزام دانشجویان به عمره و عتبات عالیات را داشته‌اند.

فقیهی با تاکید بر این نکته که بدون حمایت‌ها و مساعدت‌های بانک ملت، دانشجویان قادر نبودند به راحتی به اماکن مقدسه مشرف شوند، تصریح کرد: انجام کارهای بزرگ نیازمند وجود انسان‌های بزرگ است و کارکنان بانک ملت با توانمندی، از عهده این مهم به خوبی برآمدند.

بهمن اسکندری معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی و تجاری هم در سخنانی گزارشی از عملکرد این بانک در تعامل با سازمان حج و زیارت ارائه کرد و گفت: این همکاری در سه بخش عمره مفرده، عتبات عالیات و عمره مفرده دانشگاهیان و دانش‌آموزان انجام شده و بانک ملت در این راستا، سامانه‌های مختلفی را برای سازمان حج و زیارت، راه‌اندازی کرده است. وی با بیان این نکته که بانک ملت از سال ۸۷ تاکنون ۱۱۲ هزار فقره تسهیلات برای تسهیل اعزام زائران به عمره و عتبات ارائه کرده است، گفت: در سال گذشته ۲۵ هزار نفر از دانشجویان با تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ تا ۱۵ میلیون ریالی این بانک به عتبات عالیات اعزام شدند و در سال جاری هم ۲۰ هزار نفر دیگر تا پایان سال مشرف خواهند شد. به گفته وی، بانک ملت به صورت راهبردی در کنار سازمان حج و زیارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قرار دارد و این همکاری را وظیفه و مسوولیت اجتماعی خود می‌داند.

امکان طراحی مشترک ارز دیجیتال

مسعود خاتونی کارشناس بانکی خواستار به رسمیت شناختن فعالیت ارزهای دیجیتال در کشور شد و گفت: بانک‌های مرکزی با توسعه روزافزون بانکداری الکترونیک ناچار خواهند شد، ارزهای دیجیتال را به رسمیت بشناسند.

وی در گفت‌وگو با ایبنا و در پاسخ به سوالی درباره آینده ارزهای رمزنگار تاکید کرد: آینده بانکداری در دنیا به ارزهای دیجیتال گره خورده و نمی‌تواند از آن جدا شود. وی توضیح داد که منظورش از آینده یک یا دو سال بعد نیست، بلکه در حال حاضر نیز ارزهای دیجیتال به‌طور خاموش وارد بانک‌ها شده‌اند ولی بانک‌ها آن را نمی‌بینند.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی اظهار داشت: بسیاری از کشورها به‌طور رسمی فعالیت ارزهای دیجیتال را پذیرفته‌اند ولی تعدادی از کشورها به دلیل سیاست‌های مستقر شده مقداری از نظر ظاهری از اعلام رسمی این موضوع اجتناب می‌کنند. وی با بیان اینکه ایران نیز باید فعالیت ارزهای دیجیتال را به رسمیت بشناسد، گفت: ارزهای دیجیتال در حال ترسیم آینده بانکداری هستند و بانک‌ها نیز برای استفاده از آنها باید به این حوزه ورود پیدا کنند.

توسعه ناوگان حمل و نقل کرج با حمایت بانک‌شهر

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی کلان‌شهر کرج پاسخ‌گوی نیازهای شهروندان نیست، از توسعه این ناوگان با حمایت‌های بانک شهر خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، مراد کردی با بیان این مطلب، گفت: خوشبختانه طی چند سال گذشته و در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و حمایت از عمران و آبادانی شهری، کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلان‌شهرها به صورت ویژه در دستور کار مدیران ارشد بانک‌شهر قرار گرفته است.

کردی با بیان اینکه بانک‌شهر بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان مدیریت شهری شهرهای مختلف کشور و به‌خصوص کلان‌شهرها است، افزود: بسیاری از پروژه‌های شهری که مدت‌ها متوقف شده بود؛ در حال حاضر با کمک‌های این بانک عملیاتی شده است. معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با اشاره به همکاری بانک‌شهر و اگزیم‌بانک مجارستان برای تامین مالی تولید اتوبوس‌های درون‌شهری با استفاده از توانمندی تولیدکنندگان توانمند داخلی، تصریح کرد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک، کلان‌شهر کرج به جدیدترین و مدرن‌ترین ناوگان حمل و نقل مجهز خواهد شد.

کردی با تاکید بر اینکه بانک‌شهر توانسته در مدت کوتاه فعالیت خود اعتماد شهروندان را جلب کند، ادامه داد: در راس بانک‌شهر مدیرانی قرار گرفتند که سابقه فعالیت طولانی‌مدت در شهرداری‌های کلان‌شهرها را داشته و دغدغه آبادانی شهرها را دارند.

 

ارسال نظر