اجازه دهیم معترضان در تجمعات قانونی حضور یابند

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۲۳۱
اجازه دهیم معترضان در تجمعات قانونی
حضور یابند

کرمان|

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید با مردم گفت‌وگو کرد، اظهار کرد: باید اجازه دهیم کسانی که معترض هستند در تجمعات قانونی کشور حضور داشته و مشکلات خود را بیان کنند و مسوولان نیز باید پاسخگوی مطالبه مردم باشند.

به گزارش ایسنا، علیرضا رزم‌حسینی در نود و چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با تاکید بر اینکه نباید انتظارات زیادی از دولت داشته باشیم اما با این حال در سطح استان کرمان اقدامات خوبی در حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... صورت گرفته است، اظهار کرد: متاسفانه در مقطعی شاهد بودیم، یک‌سری سیاست‌های عدم تفکر توسعه‌یی در جمهوری اسلامی به وجود آمد اما در مجموع کارنامه کشور در امر توسعه‌یی بسیار خوب بود اما باید تلاش‌های مضاعفی در این زمینه صورت گیرد ضمن آنکه به کارگیری اقتصاد مردمی نیز این عقب‌ماندگی را در امر توسعه جبران خواهد کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دولت نزدیک به 45 هزار میلیارد تومان یارانه در ماه پرداخت می‌کند، اظهار کرد: تفکر توسعه‌یی یعنی تفکر عقل و معاش و حال جای سوال است که آیا این تفکر را می‌توان در جامعه‌یی که 45هزار تومان به مردم پرداخت می‌شود اما 450هزار تومان از جیب مردم می‌رود، نهادینه کرد؟

رزم‌حسینی به خبرهای خوش خود برای مردم استان کرمان اشاره و اظهار کرد: طی مذاکراتی که در روزهای گذشته با 3معین اقتصادی بزرگ در سطح استان کرمان داشته‌ایم، مقرر شده که استمرار و تقویت برنامه‌های درازمدت این معین‌ها در مناطق از جمله قلعه گنج را داشته باشیم.

 

ارسال نظر