بازار روز کریسمس در سینماها

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۷۸۷
بازار روز کریسمس در سینماها

 

بازار روز کریسمس شاهد شروع اکران فیلم جدید ریدلی اسکات بود که با جایگزین کردن کریستوفر پلامر به جای کوین اسپیسی توانست خود را به موقع به پرده‌های نقره‌یی برساند.

به گزارش ورایتی، «همه پول‌های دنیا» و «بازی مالی» فیلم‌هایی بودند که برای نخستین‌بار، روز کریسمس راهی پرده‌های سینماها شدند. در حالی که «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» به فروش خود ادامه دادند، دو فیلم جدید نیز موفق به جلب مخاطبان به سینماها شدند.

«همه پول‌های دنیا» جدیدترین ساخته ریدلی اسکات با نمایش در ۲۰۶۸ سالن سینما در نخستین روز اکرانش 2.6میلیون دلار فروخت. کمپانی سونی تصمیم گرفت این فیلم را ۲۵ دسامبر اکران کند تا فضایی برای تنفس و رسیدن به آخر هفته کریسمس داشته باشد و در طول هفته بتواند مخاطبان بیشتری را برای آخر هفته جذب کند. مارک والبرگ و میشل ویلیامز دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم داستان یک آدم‌ربایی به قصد اخاذی را روایت کرده‌اند.

روز دوشنبه در سالن‌های به مراتب کمتری نخستین فیلم بلند ایرون سورکین با عنوان «بازی مالی» به نمایش درآمد. جسیکا چستین بازیگر نقش اصلی این فیلم است که کارش را با فروش یک میلیون دلاری با نمایش در ۲۷۱سالن سینما شروع کرد. معمولا فیلم‌هایی که روز کریسمس اکران خود را شروع می‌کنند در روزهای بعد شاهد رشد سریع مخاطبان خود هستند. در عین حال فاصله بین روز کریسمس با روز نخست سال، یکی از بهترین فرصت‌های فروش فیلم است.

فروش امسال به ویژه از آن رو اهمیت دارد که شاید بتواند فاصله باکس آفیس داخلی امریکا را که یک یا دو درصد کمتر از رکورد 11.4میلیارد دلاری سال ۲۰۱۶ است، پر کند.

 

 

ارسال نظر