روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۹۸۵

 شناسایی زیان 44ریالی «بکام»: شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (کابل‌های مخابراتی شهید قندی) پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه 600 هزار میلیون ریال منتشر کرد. همچنین شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی شده مبلغ 98ریال اعلام کرده است و طی دوره 6ماهه 44 ریال زیان شناسایی کرد. گفتنی است این شرکت در 6ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 95 مبلغ 19ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و معادل 15درصد از پیش‌بینی‌هایش را محقق کرد. افزون بر این شرکت دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به 31 اسفند ماه 95 را حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی اضافه شدن هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول به هزینه‌های فروش، اداری و عمومی اعلام کرد.

 انتشار میزان تولیدات «خکمک»: شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا در عملکرد یک ماهه آبان ماه 148 هزار و 936 عدد از دو محصول کمک فنر تیپ 62 و کمک فنر تیپ 67 را تولید کرد. همچنین شرکت گزارش فعالیت ماهانه یک‌ماهه منتهی به پایان آبان ماه را با سرمایه ثبت شده 320هزار و 857 میلیون ریال اعلام کرد. بر این اساس، «خکمک» در ماهی که گذشت 113هزار و 820 میلیون ریال انواع محصول را به فروش رساند. علاوه بر این شرکت در 8 ماهه سال جاری یک میلیون و 161 هزار و 714 عدد از دو محصول کمک فنر تیپ 62 و کمک فنر تیپ 67 را تولید کرد. افزون بر این بیشترین تولید کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا در 8ماهه امسال کمک فنر تیپ 62 بوده است. بر این اساس، شرکت در این مدت 872 هزار و 181میلیون ریال انواع تولیدات خود را به فروش رسانده است.

 پوکه معدنی در صدر تولیدات «کدما»: شرکت معدنی دماوند در عملکرد یک‌ماهه آبان ماه 16 هزار و 96 مترمکعب پوکه معدنی و 46 تن کنسانتره سرب تولید کرد. همچنین شرکت گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به پایان آبان ماه را با سرمایه ثبت شده 30 هزار میلیون ریال اعلام کرد. بر این اساس، «کدما» در ماهی که گذشت 16هزار و 96 مترمکعب پوکه معدنی و 46 تن کنسانتره سرب تولید کرد. در سویی دیگر، در این مدت معدنی دماوند 2 هزار و 616 میلیون ریال انواع محصول را فروخت. این در حالی است که در 8 ماهه سال جاری 5 هزار و 205 تن انواع محصول و 92 هزار و 199 مترمکعب پوکه معدنی تولید کرد. بر این اساس بیشترین تولید معدنی دماوند در 8ماهه امسال پوکه معدنی بوده است. همچنین در این مدت 54 هزار و 501 میلیون ریال انواع تولیدات خود را به فروش رسانده است.

 افشای اطلاعات «کرازی»: شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی اقدام به افشای اطلاعات با اهمیت کرد. بر این اساس، شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی با سرمایه ثبت شده 500 هزار میلیون ریال (سرمایه ثبت نشده 350هزار میلیون ریال) اطلاعات با اهمیت را افشا کرد. افزون بر این «کرازی» در خصوص تحصیل یا واگذاری با اهمیت سهام شرکت‌ها اطلاع‌رسانی کرد. این شرکت اعلام کرده است در راستای اجرای ادغام به استحضار می‌رساند در تاریخ 14 آذرماه امسال حدود 24 میلیون عدد از سهام و حق تقدم شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی در مالکیت شرکت تولیدی شیشه بسته‌بندی تاکستان در بازار سهام عرضه شد. همچنین این معامله درآمد هر سهم شرکت تولیدی شیشه بسته‌بندی تاکستان را 420 ریال افزایش خواهد داد. لازم به ذکر است با توجه به اینکه تاثیر این معامله قبلا در سود تقسیمی شرکت شیشه بسته‌بندی تاکستان به عنوان درآمد سرمایه‌گذاری شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی لحاظ شده بود، بنابراین سود هر سهم شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی تحت تاثیر این معامله قرار نمی‌گیرد.

 شناسایی زیان «میدکو»: شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با سرمایه ثبت شده 23هزار و 760 میلیارد ریال اطلاعات و صورت‌های میاندوره‌یی 6ماهه منتهی به پایان شهریور سال مالی منتهی به پایان اسفند امسال را منتشر کرد. همچنین شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه گزارش عملکرد 6ماهه را منتشر کرد. بر این اساس، «میدکو » در 6ماهه منتهی به شهریور امسال 2ریال زیان را محقق کرد. همچنین این شرکت در 6 ماهه سال گذشته نیز 2 ریال زیان شناسایی کرد. در سویی دیگر، این شرکت در 12 ماهه سال مالی گذشته 120 ریال سود محقق کرد. افزون بر این، سود انباشته پایان دوره 6 ماهه را 679 میلیارد و 832 میلیون ریال اعلام کرد و این رقم را در 6 ماهه امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافت. این شرکت سود انباشته 6 ماهه سال گذشته را 523میلیارد و 878 میلیون ریال اعلام کرد.

 شفاف‌سازی «ثفارس»: شرکت عمران و توسعه فارس با سرمایه ثبت شده یک‌هزار میلیارد ریال اقدام به افشای اطلاعات با اهمیت کرد. همچنین شرکت عمران و توسعه فارس درباره انعقاد یا هرگونه تغییرات اساسی قراردادهای مهم شفاف‌سازی کرد. بر این اساس، شرکت اعلام کرده است با توجه به خرید کل سهم پروژه باران از شرکت رویال ساختمان آریا به ارزش 385 میلیارد ریال در تاریخ 28 مردادماه امسال که اطلاعات آن در تاریخ مزبور به اطلاع سهامداران رسید، این شرکت جهت افزایش سطح کیفیت پروژه و افزایش زیر بنای مازاد بر مقدار مندرج در پروانه ساختمانی، قرارداد جدیدی با سازنده (شریک) به مبلغ 200 میلیارد ریال منعقد کرد. بر این اساس مقرر شد بهای معامله به صورت پرداخت 100میلیارد ریال نقدی و مابقی به صورت فروش 80 واحد از واحد‌های پروژه آسمان صدرا تهاتر شود. لازم به ذکر است که تعداد 80 واحد پروژه آسمان صدرا به ارزش 141میلیارد با سازنده (شریک) تهاتر و فروخته شده است و مازاد بر مبلغ قرارداد به شرکت پرداخت می‌شود. همچنین با توجه به موارد فوق برآورد می‌شود پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31شهریور ماه 1397 از مبلغ 340 ریال به 400ریال افزایش یابد که مراتب فوق متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر