اجرای طرح ملی پشتیبان شغلی معلولان در استان گلستان

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۲۱۳
اجرای طرح ملی پشتیبان شغلی معلولان
در استان گلستان

گلستان|

مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: طرح پشتیبان شغلی معلولان سازمان بهزیستی با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور با افتتاح ۲ مرکز در استان گلستان اجرا می‌شود.

به گزارش تسنیم، ابراهیم غفاری دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رییس سازمان بهزیستی کشور به گلستان اظهار داشت: 100 هزار نفر تحت پوشش آموزش‌های سازمان بهزیستی در استان گلستان قرار دارند.

وی با بیان اینکه کودک‌آزاری تحت یک عامل نیست، افزود: عوامل مختلفی در این موضوع دخیل هستند که باید به ابعاد مختلف آن توجه شود که در سال گذشته 30 کودک در شیرخوارگاه‌ها پذیرش شده و امسال در 8 ماه 33 مورد پذیرش شدند. مدیرکل بهزیستی استان گلستان به برگزاری همایش وحدت اقوام با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در گلستان اشاره کرد و افزود: نیاز است به وحدت توجه جدی کنیم و قدر وحدت را بدانیم و باید با شکل‌های مختلف این وحدت را در جامعه نهادینه کنیم. وی تصریح کرد: در جامعه بهزیستی معلولان شیعه و سنی از اقوام مختلف داریم و باتوجه به اینکه 12 آذر روز ملی معلولین با هفته وحدت مصادف شده، به این بهانه رییس سازمان بهزیستی میهمان ما در استان گلستان است. مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: افتتاح مرکز نگهداری معلولان بالای 14 سال (بهکوش) توسط بخش غیردولتی و آغاز طرح ملی پشتیبان شغلی معلولان سازمان بهزیستی با افتتاح 2 مرکز در استان، از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی است.

 

ارسال نظر