پیش‌بینی وقوع ۳ فتنه‌ جدید توسط بیگانگان پس از داعش

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۶۷۵
پیش‌بینی وقوع ۳ فتنه‌ جدید توسط بیگانگان پس از داعش

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: وقوع سه فتنه جدید توسط کشورهای فرامنطقه‌یی پس از شکست داعش پیش‌بینی می‌شود که برای مقابله با این فتنه‌ها تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

به گزارش «تعادل» به نقل از دفاع پرس، سردار سیدمسعود جزایری درخصوص شکست داعش در غرب آسیا و احتمال روی دادن فتنه‌های جدید در منطقه توسط کشورهای فرامنطقه‌یی اظهار داشت: ما سه فتنه را با ابعاد و طراحی‌های مشخص در این رابطه پیش‌بینی می‌کنیم که دو مورد از این سناریوها مربوط به مباحث منطقه‌یی و یکی از آنها مربوط به داخل کشور است.

وی افزود: برای مقابله با این سناریوها تمهیدات لازم اتخاذ شده است؛ بدون تردید در رابطه با این فتنه‌ها یا هرگونه فتنه دیگر مشابه آنچه با داعش برخورد شد، برنامه‌ریزی لازم صورت می‌گیرد و فتنه‌های آنها جز ناکامی برای طراحان‌شان چیزی به‌دنبال نخواهد داشت. سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین در رابطه با عادی‌سازی روابط برخی کشورها ازجمله عربستان سعودی با رژیم‌صهیونیستی گفت: شواهد گویای آن است که رژیم سعودی به آخر خط رسیده است.

رژیم سعودی یک رژیم وابسته به امریکا و فاسد است؛ لذا داشتن رابطه با رژیم غیرمشروع، غاصب و فاسد به‌نام اسراییل دور از ذهن نیست. وی ادامه داد: مسلمانان جهان باید نگاه خود را بیش از پیش به حاکمان سعودی نافذ کنند و در برابر رژیم‌های غاصب بایستند تا ان‌شاءالله جهان اسلام روی آرامش، عدالت و رفاه را به خود ببیند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: این اظهارات، از نظر ما سخیف و از روی نادانی است.

 

 

ارسال نظر