مالک کلاهبردار میلان

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۳۳۹
مالک کلاهبردار میلان

 نیویورک‌ تایمز

این روزنامه در صفحه اول خود، در گزارشی ویژه به بررسی سابقه مالک باشگاه میلان پرداخته است. این روزنامه نوشته است: در آگوست ۲۰۱۶ هواداران میلان با تغییرات بسیاری در زمینه مدیریت باشگاه مواجه شدند و درنهایت، لی یونگ هونگ تاجر چینی، با پرداخت ۷۴۰ میلیون یورو تبدیل به مالک جدید این باشگاه شد. این در حالی است که این روزها، اعلام شده که لی یونگ هونگ مالک باشگاه آث‌میلان رزومه‌یی ساختگی دارد و با جعل اسناد به ریاست باشگاه روسونری دست یافته است. به گزارش نیویورک‌تایمز، بخش قابل‌توجهی از رزومه‌یی که از یانگ هونگ در رسانه‌ها منتشر شده دروغ است و صحت ندارد. به‌طور مثال یونگ هونگ خود را مالک یک شرکت فعالیت‌های معدن به نام «گوانگدونگ لیون» در شهر فوکوان معرفی کرده بود. نیویورک تایمز گزارش داده است که این شرکت در دو سال اخیر چهار مالک مختلف داشته که یونگ هونگ هیچ کدام از آنها نبوده است.

 لوموند:

این روزنامه در صفحه اول خود، در گزارشی به تحلیل سفر سعد حریری به پاریس پرداخته است. لوموند در این گزارش، به تصمیم حریری مبنی بر بازگشت به لبنان، پس از دیدار مکرون اشاره کرده است. آن‌طور که در این روزنامه گفته شده، سعد حریری نخست‌وزیر لبنان، روز شنبه ۲۷ آبان پس از ورود به پاریس در کاخ الیزه با امانوئل مکرون رییس‌جمهور فرانسه، دیدار کرد. این دیدار در حالی بوده که حریری روز شنبه به میشل عون رییس‌جمهوری لبنان، گفته است که قصد دارد روز چهارشنبه به لبنان بازگشته و در آیین‌های روز استقلال لبنان شرکت کند. سعد حریری پس از دیدار با امانوئل مکرون، خود به خبرنگاران گفت که «ان‌شاءالله در روز استقلال در لبنان حضور خواهم داشت و بعد از دیدار با میشل عون موضع سیاسی‌ام را از لبنان اعلام خواهم کرد.» در این میان، نکته‌یی که توجه تحلیلگران را به خود جلب کرده، این است که چه ارتباطی می‌تواند میان دیدار حریری با مکرون و تصمیم او باشد.

 ال‌پایس:

به نظر می‌رسد صفحه اول روزنامه‌های اسپانیایی، قرار نیست تا مدت‌ها به موضوع دیگری غیر از بحران استقلال کاتالونیا از اسپانیا بپردازند. این روزنامه نیز، همچنان در صفحه اول خود، گزارشی از حاشیه‌های جدایی‌طلبی کاتالان‌ها از اسپانیا منتشر کرده است. آن‌طور که این روزنامه اعلام کرده، یونکر رییس کمیسیون اروپا، در یک سخنرانی اعلام کرده که ملی‌گرایی برای اروپا سم است. به گزارش ال‌پایس، یونکر در مراسمی در دانشگاه سالامانکا در غرب اسپانیا که به او دکترای افتخاری اعطا شد، سخنرانی کرده و گفته که با هرگونه جدایی‌طلبی که باعث تضعیف و شکاف در اتحادیه اروپا شود، مخالف است. او همچنین علاوه بر تاکید دفاع از قانون و دولت اسپانیا در مقابل بحران جدایی‌طلبی کاتالونیا، هشدار داده که اگر قوانین حقوقی اتحادیه اروپا رعایت نشود، اروپا به‌زودی فرصت‌های خود را از دست خواهد داد. او همچنین با هشدار از اینکه یک تهدیدی از سوی جدایی‌طلبان روی اتحادیه اروپا سایه افکنده است، تاکید کرد که نمی‌شود با حقوق‌های اتحادیه بازی کرد.

 

 

ارسال نظر