اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۷۸۳

 دیدار شهردار و رییس شورای اسلامی شهر اندیشه با شهروندان؛ شهریار   بهروز کاویانی شهردار اندیشه به همراه صادق جعفری رییس شورای اسلامی و مرتضی بهرامی دیگر عضو شورا، از محلات سطح شهر بازدید و با ساکنان این محلات دیدار کردند. در این بازدید و دیدار، معاونان شهردار و مدیران ارشد شهرداری حضور داشتند و شهردار و رییس شورا از نزدیک، به صحبت‌ها و درخواست‌های شهروندان گوش فرا دادند. بنا بر این گزارش، در این بازدید که با استقبال شهروندان و در پی آن تحسین شهردار از سوی ساکنان محلات مواجه شد، بهروز کاویانی با بیان اینکه هدف مدیریت شهری، فقط کار و تلاش شبانه‌روزی در راستای ارائه خدمات ارزنده و درخور شأن به مردم اندیشه است، گفت: مجموعه شهرداری با پشتکار زیاد و به‌طور شبانه‌روزی خدمتگزار شهروندان محترم بوده و ما تمام تلاش خود را در جهت بهبود کیفیت خدمات و رفع نیازهای مردم، به‌صورت فراتر از حد توان، به‌کار خواهیم برد.

 اهمیت نقد سازنده در توسعه پایدار؛ رباط‌کریم   شهردار رباط کریم با بیان اینکه نقد منصفانه سازنده خواهد بود از رویکردهای خود درحوزه ارتباط با رسانه‌ها سخن گفت.  سیدمحمد میرزمانی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها بیان حقایق نزد افکار عمومی است اظهار داشت: دانستن حق مردم است و رسانه‌ها همه توان خود را به‌کارگیرند تا حقایق در اختیار مردم قرارگیرد چرا که بر این باوریم رسانه تاثیرمستقیم بر افکارعمومی دارد و از اصل راستگویی و رواج حقیقت پیروی کند.   وی ادامه داد: انتقاد سازنده می‌تواند باعث رشد و شکوفایی شود و شکی نیست که نقد کردن حق رسانه است و مدیریت شهری معتقد است رسانه‌ها می‌توانند نقاط ضعف را ببینند و نقاط قوت را هم بیان کنند و در این صورت است که می‌توان گفت رسانه در کنار مردم و افکارعمومی است.   شهردار رباط کریم ادامه داد: انعکاس فعالیت‌های مجموعه شهرداری از طریق ابزار‌های موجود صورت می‌پذیرد و شهروندان می‌توانند آخرین تحولات و اخبار این مجموعه را از طریق مراجعه به پرتالwww.robatkarim.ir مشاهده یا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 10003141 با مدیریت شهری رباط کریم در میان بگذارند.

 خودنمایی داوودی‌ها در لرستان؛ خرم‌آباد   رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان از برگزاری جشنواره گل‌های داوودی در استان خبر داد.  مراد سپهوند اظهار کرد: گل‌های داوودی گیاهان زیبایی هستند که همزمان با کوتاه شدن و خنک شدن روز و خنک شدن هوا شروع به گل‌دهی می‌کنند. وی اضافه کرد: در همین راستا یک قطعه از باغ گیاه‌شناسی زاگرس مرکز تحقیقات به کاشت این‌ گونه زیبا اختصاص یافته است. سپهوند با بیان اینکه پروژه با کاشت 600 گونه داوودی پیگیری می‌شود، افزود: این گل‌ها دارای رنگ، شکل و اندازه‌های مختلف هستند و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

 پیش‌بینی تولید بیش از 3 میلیون تن سیب در کشور؛ کرج   قائم‌مقام معاون وزیر در امور بازرگانی و توسعه صنایع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به وضعیت خوب باغ‌های سیب کشور گفت: امسال تولید بیش از 3میلیون تن سیب در کشور پیش‌بینی شده است. مهدی کاظم‌نژاد دیروز در کارگاه بین‌المللی صادرات محصولات کشاورزی توسط کارشناسان فائو افزود: امسال با همکاری سازمان خواروبار و کشاورزی جهانی یک کارگاه 2 روزه در حوزه توسعه صادرات پایدار برای محصولات کشاورزی تدوین و طراحی کردیم. کاظم‌نژاد گفت: مدرسانی را از فائو دعوت کردیم تا در تعامل با بخش خصوصی چالش‌های حوزه صادرات کشور را شناسایی و با استفاده از دانش روز دنیا و انتقال دانش به توسعه این بخش کمک کنند.

 فرونشست زمین در دشت‌های خراسان‌رضوی؛ مشهد   مدیرکل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق گفت: شواهد و بررسی‌های میدانی کارشناسان این اداره کل نشان می‌دهد پدیده فرونشست زمین در دشت‌های هفت شهرستان نیشابور، مشهد، بردسکن، خواف، کاشمر، سبزوار و جوین در این استان ایجاد شده است.  جعفر طاهری دیروز علت اصلی این فرونشست‌ها را برداشت بی‌رویه و بیش از حد آب از منابع زیرزمینی و کسری سفره‌های آب زیرزمینی بر اثر تداوم بلندمدت پدیده خشکسالی ذکر کرد.

 

ارسال نظر