اخبار

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۷۴۹

مدیرعامل بانک شهر برگزیده جایزه مشتری‌مداری

مدیرعامل بانک شهر، جایزه ویژه مشتری‌مداری را به خود اختصاص داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در اجلاس سراسری مدیریت مشتری‌مداری که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، دکتر حسین‌محمد پورزرندی، مدیرعامل این بانک، جایزه ویژه این اجلاس را با رویکرد رضایتمندی مشتری از آن خود کرد.

بر این اساس، این همایش با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه و با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شد که با توجه به اقدامات و سوابق موفق بانک شهر در زمینه جلب رضایتمندی مشتری و ایجاد فرآیند رضایت در مشتری، مدیرعامل این بانک موفق شد این جایزه را به خود اختصاص دهد.

هشدار در خصوص فاینانس‌ها

رییس کل بیمه مرکزی در خصوص ضرورت استفاده صحیح از منابع فاینانس‌ها هشدار داد و گفت: اگر منابع خارجی با برنامه هزینه نشوند، فقط بدهی بر جای خواهند گذاشت. عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی در توییتی نوشت: تلاش برای جذب منابع خارجی ارزنده است، اما بدون استراتژی توسعه ممکن است فاینانس صرف پروژه‌هایی شود که اولویت توسعه کشور نباشند و تعهدات باقی بماند. دولت اخیرا حجم زیادی فاینانس را برای توسعه پروژه‌های داخلی جذب کرده است.

رشد نرخ سکه، دلار و یورو

گروه بانک و بیمه  سکه بهار آزادی دیروز در بازار تهران بیش از ۸ هزار تومان افزایش قیمت داشت و دوباره به کانال یک میلیون و ۳۰۰ تومان بازگشت.

به گزارش «تعادل» هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز سه‌شنبه در بازار تهران با ۸ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه یک‌میلیون و ۳۰۷ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳هزار و ۳۰۰ تومان افت یک‌میلیون و ۲۶۴هزار تومان ارزش‌گذاری شد. از سویی دیگر نیم سکه بهار آزادی شاهد افت یک‌هزار و ۶۰۰ تومانی بود و ۶۵۵ هزار تومان معامله شد. ربع سکه بهار آزادی نیز با کاهش ۶ هزار و ۹۰۰ تومانی ۳۶۷ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی نیز با ۴ هزار و ۳۰۰ تومان افت، ۲۵۰ هزار تومان بود. هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در بازار با ۸۶۰ تومان رشد ۱۲۲هزار و ۷۳۰ تومان ارزش‌گذاری شد. صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار امریکا را با ۷ تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه

۴ هزار و ۲۲ تومان فروختند. همچنین هر یورو با

۲۰ تومان رشد ۴ هزار و ۸۱۰ تومان و هر پوند با

۳ تومان افزایش ۵ هزار و ۳۶۳ تومان بود.

۳۸۰۶ برگ سند از تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان

 عضو هیات‌رییسه کمیسیون آموزش گفت: دریافتی ۸ میلیاردی یک مدیر در ۲۱ماه و تصرف در زمین ۷۴میلیاردی ازجمله ابهامات مصرح در۵۸۰ صفحه گزارش و ۳۸۰۶برگ سند تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نشست صبح دیروز کمیسیون جهت رسیدگی به گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور بعضی وزرای اسبق و مدیران وقت این صندوق گفت: در مجموع 580 صفحه گزارش درباره تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان تدوین و 3806 صفحه سند جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع تحقیق و تفحص در حقیقت در 8 بخش صندوق ذخیره فرهنگیان، شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان، بانک سرمایه، شرکت پتروفرهنگ، شرکت تامین مسکن فرهنگیان، شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان، شرکت ماشین‌سازی اراک و شرکت ساختمانی«معلم» صورت گرفته است.

سلیمی با تاکید بر اینکه در نشست دیروز که با هدف نهایی کردن گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد نه تنها ابهامات روشن نشد بلکه بر حجم آنها افزوده شد، گفت: نخستین مشکل صندوق ذخیره فرهنگیان که خرداد سال 1374 تشکیل شده است، اساسنامه آن است.

وی اضافه کرد: طبق این اساسنامه، این صندوق باید به عنوان یک موسسه دولتی فعالیت می‌کرد درحالی که از همان ابتدا این اصل رعایت نشده و اساسنامه بدون هدایت هیات وزیران اجرایی شده است.

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل دیگر در پرونده این صندوق، این است که فرهنگیان «سهم‌الشرکه» در آن نداشتند و صرفا به عنوان سپرده‌گذار تلقی شده‌اند از این رو از مزایای شرکت محروم شده‌اند و این ابهام تا به امروز وجود دارد و در نشست صبح نیز در این باره شفاف‌سازی صورت نگرفت.

وی ادامه داد: دریافتی مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه از دیگر ابهامات و تخلفات صورت گرفته است به طوری که یک مدیر در این مجموعه طی 21ماه 8 میلیارد و 245میلیون ریال حقوق گرفته است.

سلیمی موضوع خرید ارز را از دیگر محورهای تخلفات در مجموعه شرکت‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان خواند و گفت: با نام این مجموعه یک میلیون دلار ارز گرفته شده و به دوبی انتقال داده شده و به اسم فعالیت‌های بازرگانی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در دیگر مورد، زمینی در سال 1382 به بهای 74میلیارد تومان از طرف شرکت‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان خریداری شده اما تا تاریخ 31شهریور سال 95 به نام شرکت صندوق ذخیره فرهنگیان منتقل نشده و جالب اینجاست که تا به امروز هنوز در آن تصرف می‌کنند.

 

ارسال نظر