اصلاح فرهنگ برخورد با بخش خصوصی

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۰۶۶
اصلاح فرهنگ برخورد
با بخش خصوصی

کردستان|

استاندار کردستان گفت: من هیچ باند و جناح و گروهی ندارم و همه مردم استان را باند و گروه خود می‌دانم و دست یاری به سوی همه آنان دراز می‌کنم.

به گزارش ایسنا، بهمن مرادنیا دیروز در آیین تقدیر و معارفه استاندار کردستان از اعتماد دولت تشکر کرد و افزود: اصل مهم و اول برای من در این مسوولیت، احترام به همه مردم کردستان به معنای واقعی است نه با تظاهر و ریا، چراکه احترام جزو فرهنگ مردم کردستان بوده و برای من یک اصل اساسی است.

استاندار کردستان عنوان کرد: دومین اصل و اولویت برای من در این استان وحدت و همدلی است و اعلام می‌کنم که هیچ گروه، جناح و باندی ندارم و همه مردم استان باند و جناح من هستند.

مرادنیا با اشاره به اینکه نباید کردستان را استان محروم خواند، گفت: امیدوارم این اسم از کردستان برداشته شود، چراکه این استان دارای ظرفیت‌های زیاد از جنبه‌های مختلف است که می‌توان با بهره گرفتن از آنها استان را از محرومیت رها کرد.

استاندار کردستان اعلام کرد: گرچه رویکرد من اقتصادی است اما با هدف اصلی خدمت به مردم استانم، آمده‌ام.

وی به اهمیت بخش خصوصی در اقتصاد اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه فرهنگ برخورد با بخش خصوصی در استان وجود ندارد و همه چنین تصور می‌کنند که بخش خصوصی به دنبال رانت است درحالی که در کشورهای توسعه یافته جهان، بخش خصوصی نقش فعال و موثر دارد. مرادنیا ادامه داد: معجزه به دست سرمایه‌گذاران استان می‌تواند، صورت گیرد به این شرط که فرهنگ برخورد با بخش خصوصی را رعایت کنیم.

 

ارسال نظر