وزیر کشور: داشتن ابزار تضمین‌ امنیت را حق خود می‌دانیم

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۰۲۱

وزیر کشور گفت: حق خود می‌دانیم هر آنچه را که تضمین‌کننده قدرت ملی و امنیت‌مان است داشته باشیم.

به گزارش فارس از ارومیه، عبدالرضا رحمانی‌فضلی بعد از ظهر دیروز در آیین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید آذربایجان غربی که در شرکت توزیع نیروی برق ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: استاندار پیشین آذربایجان غربی با تجربه خوبی که در حوزه‌های مختلف داشت توانست خدمات خوبی ارائه کند.

وی با بیان اینکه استاندار باید در راستای ایجاد تعامل و وحدت در جامعه تلاش فراوان کند، اضافه کرد: باید بدون لحاظ جناح‌های سیاسی در انتخاب مدیران کارآمد اهتمام شود، همچنین از افراط و تفریط به‌شدت باید دوری شود، از طرف دیگر همه کسانی که اعتقاد کامل به برنامه‌های دولت دارند باید انتخاب شده و در مدیریت مجموعه‌ها به کارگیری شوند.

وزیر کشور با بیان اینکه امریکا در سال‌های نخست پیروزی انقلاب توطئه‌های مختلفی علیه جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده است، افزود: با وجود گذشت سالیان متمادی از پیروزی انقلاب همچنان دشمنی‌های استکبار ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امریکا به عنوان خالق گروه‌های تروریستی در جهان، سپاه را که برخاسته از متن جامعه ایران اسلامی است هدف قرار داده، سپاه در بین ملت ایران عزیز بوده و این امریکا است که در امور مردم این منطقه دخالت می‌کند اما جمهوری اسلامی ایران با دعوت و درخواست دولت‌های مستضعف به کمک آنها شتافته است.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه ما حق خود می‌دانیم هر آنچه تضمین‌کننده قدرت ملی و امنیت‌مان است داشته باشیم، گفت: استفاده از سلاح هسته‌یی را براساس فتوای مقام معظم رهبری حرام می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه وحشی‌ترین رژیم غاصب را در منطقه مسلح به سلاح‌های هسته‌یی کرده‌اند و انتظار دارند که ما از تامین امنیت خود غافل شویم، اظهار کرد: با این همه محور تامین امنیت پایدار را مردم می‌دانیم.

 

ارسال نظر