روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۲۹۸

 پوشش پیش‌بینی‌های «خنصیر»: شرکت مهندسی نصیر ماشین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده مبلغ 194ریال اعلام کرده و طی دوره 3ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 96 با اختصاص 64 ریال سود به ازای هر سهم به 33درصد از پیش‌بینی‌هایش رسید که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 67 درصد کاهش داشت. گفتنی است «خنصیر» دلایل تغییر اطلاعات پیش‌بینی سال منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر کرد. بر این اساس تغییرات در اطلاعات بر مبنای آخرین نرخ فروش است و چنانچه تغییرات دیگری صورت پذیرد به طور یقین با گزارش پیش‌بینی درآمد هر سهم 6 ماهه لحاظ و اعلام خواهد شد. همچنین طبق آخرین اطلاعات بودجه سال 96 شرکت تمامی مساعی خود را برای دریافت افزایش قیمت به‌ کار بسته است درحالی که با توجه به سیاست‌های خودروسازان این امر تاکنون میسر نشده به همین خاطر تعدیل حاضر انجام شده و چنانچه تغییری درخصوص افزایش قیمت صورت پذیرد به اطلاع سهامداران رسانده می‌شود.

 انتشار صوت‌های مالی 9ماهه «وصنا»: شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران با انتشار عملکرد 3ماهه سوم سال مالی جاری اعلام کرد در دوره 9ماهه یاد شده مبلغ 130میلیارد و 508 میلیون ریال سود خالص کسب و بر این اساس مبلغ 84 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 63 درصد کاهش یافت. گفتنی است، این شرکت در 3ماهه سوم سال مالی قبل مبلغ 227ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است. با احتساب سود انباشته ابتدای سال این شرکت در پایان دوره 9ماهه مبلغ 385میلیارد و 376میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های خود منظور کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 20درصد کاهش یافت.

 تولید 137هزار تن انواع محصول در «سفانو»: شرکت سیمان فارس نو گزارش فعالیت تولید و فروش شهریور ماه امسال را اعلام کرد. شرکت سیمان فارس نو در شهریور ماه 137هزار و 384تن انواع محصول را تولید کرد. بیشترین تولید این شرکت در یک ماه شهریور کلینکر تیپ 1- 525 صادراتی بوده است. همچنین مبلغ فروش سیمان فارس نو در شهریور ماه 128میلیارد و 32میلیون ریال بود. این شرکت در نیمه اول سال جاری 734هزار و 628 تن انواع محصول تولید کرده است. مبلغ فروش این شرکت در 6 ماه اول سال جاری 761میلیارد و 36میلیون ریال بود.

 شفاف‌سازی «شتران»: شرکت پالایش نفت تهران درباره جبران زیان ناشی از نرخ تسعیر ارز فروش فرآورده‌های ویژه در 3ماه سوم سال 91 توضیح داد. شرکت پالایش نفت تهران در نامه‌یی درخصوص جبران زیان ناشی از نرخ تسعیر ارز فروش فرآورده‌های ویژه در 3ماه سوم سال 91 شفاف‌سازی کرد. مدیر مالی این شرکت خطاب به رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی اعلام کرده است، موضوع جبران زیان ناشی از نرخ تسعیر ارز فروش فرآورده‌های ویژه در 3ماه سوم سال 91 از طریق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سازمان حسابرسی و سایر مراجع قانونی مرتبط درحال پیگیری بوده و در صورت تایید نهایی و اخذ مجوزهای مورد نیاز اقدامات لازم درخصوص شناسایی درآمد مذکور صورت می‌پذیرد. در خاتمه این نامه تاکید شده است هر گونه تغییرات جهت اطلاع سهامداران اعلام خواهد شد.

 «گکوثر» 31درصد سود را افزایش داد: شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان با سرمایه ثبت شده 110هزارمیلیارد ریال اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 6 ماهه منتهی به پایان شهریور 96 برای سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 را منتشر کرد. شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان سود خالص هر سهم را در 6 ماه منتهی به پایان شهریور ماه 96، 639 ریال اعلام کرده است. این شرکت در 6 ماه منتهی به پایان شهریور 95 برای هر سهم 489ریال سود محقق کرده بود. «گکوثر» سود سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه امسال را برای دوره

6 ماه منتهی به پایان شهریور را نسبت به مدت مشابه سال قبل 31درصد افزایش داده است. این شرکت در پایان دوره مالی منتهی به پایان اسفند 95، 888 ریال سود محقق کرد. این شرکت دلایل تغییرات واقعی سال مالی منتهی به پایان اسفند 95 به صورت حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی را اینگونه اعلام کرده است: تغییرات اطلاعات واقعی(حساب تعدیلات سنواتی) سال 1395 مربوط به اصلاح حساب ذخیره مالیات به مبلغ 255میلیون ریال مربوط به اضافه ذخیره مالیات شناسایی شده عملکرد سال 1394 در نتیجه مالیات قطعی شده است.

 کلینکرتیپ دو در صدر تولید سیمان دورود: شرکت سیمان دورود با سرمایه ثبت شده 641 میلیارد و 697 میلیون ریال گزارش فعالیت ماهانه یک ماه منتهی به پایان شهریور 96 را منتشر کرد. سیمان دورود در شهریور ماه 112هزار و 406تن انواع محصول تولید کرده است. از میان انواع محصولات تولیدی این شرکت در شهریور ماه کلینکرتیپ دو بیشترین حجم تولید را داشته است. مبلغ فروش انواع محصولات سیمان دورود در شهریور ماه 65 میلیارد و 940میلیون ریال اعلام شده است. همچنین این شرکت اعلام کرده در نیمه اول سال جاری 663 هزار و 763تن انواع محصول تولید کرده که کلینکرتیپ دو با تولید 319هزار و 947تن بیشترین حجم تولید را داشته است. مبلغ فروش انواع محصولات این شرکت در 6 ماه ابتدایی سال جاری 401میلیارد و 569 میلیون ریال بوده است.

 پاسخ «فخوز» برای بازگشت به بورس: فولاد خوزستان بعد از تعدیل ۲۷درصدی سود و توقف نماد به ۴ سوال سازمان بورس پاسخ داد تا آماده بازگشت به تابلو معاملات باشد. فولاد خوزستان درحالی به تازگی با تغییر مدیرعامل(محمد کشانی به جای مدرس خیابانی) روبه‌رو شده که در عملکرد واقعی 3ماهه نخست سال جاری(حسابرسی نشده) سود هر سهم را با تعدیل 27درصدی از 614 به 781ریال رسانده بود. با این رویداد نماد «فخوز» از 5 مهر بسته شد تا مدیران این شرکت 1.4هزارمیلیارد تومانی به

4 سوال سازمان بورس و تعدیل سود توضیح دهند که امروز این توضیحات با امضای مدیرعامل جدید در کدال منتشر شد تا زمینه بازگشایی نماد این شرکت مشمول اصل 44 فراهم شود.

 آخرین وضعیت آذرآب از زبان سرپرست: سرپرست شرکت آذرآب با اعلام آخرین وضعیت و از سرگیری قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی گفت: مدیرعامل جدید در مجمع ۱۵مهر ماه معرفی می‌شود. به گزارش بورس پرس، سیاوش درمنی‌عراقی که با تصمیمات مسوولان دولتی به تازگی سرپرست آذرآب و جانشین فریبرز پرنا شده در مورد آخرین وضعیت این شرکت بورسی به ایرنا گفت: تولید کارگاه‌های این شرکت از دو روز با بیش از 800 میلیارد تومان از سر گرفته شد که شامل قرارداد با شرکت‌های فرآب تهران، تولید بویلر برای طرح توسعه پالایشگاه اصفهان، طرح توسعه پتروشیمی گچسازان، بویلر کاویان آبادان و ساخت چندین مخزن صنعتی است.

 

ارسال نظر