روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۲۲۳

 آمار تولید و فروش نیرو ترانس در شهریور ماه: نیرو ترانس گزارش فعالیت ماهانه شهریور امسال را منتشر کرد. بر این اساس این شرکت با سرمایه ثبت شده 300هزار میلیون ریال و سرمایه ثبت نشده 200هزار میلیون ریال گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به پایان شهریور 96 را اعلام کرد. همچنین، شرکت نیرو ترانس در شهریور ماه 649 قطعه را تولید کرد. مبلغ فروش شهریور ماه 155 میلیارد و 494میلیون ریال اعلام شده است. افزون بر این، بیشترین حجم تولید نیرو ترانس انواع ترانس‌های اندازه‌گیری جریان و ولتاژ با تولید

648 قطعه بود. در سویی دیگر، این شرکت اعلام کرده در نیمه اول سال 96، 5هزار و 588قطعه تولید کرده است. مبلغ فروش نیز در 6ماهه اول سال جاری 476 میلیارد و 406میلیون ریال اعلام شده است. همچنین بیشترین حجم تولید نیرو ترانس در نیمه اول سال متعلق به انواع ترانس‌های اندازه‌گیری جریان و ولتاژ با تولید 4هزار و 900قطعه بود.

 افزایش ارزش بازار «وپترو»: سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به 31 اردیبهشت ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل یک‌هزار و 820 میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین، این شرکت با انتشار عملکرد یک ماهه خود اعلام کرد، در ابتدای ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 895میلیارد و 450 میلیون ریال و ارزش بازار یک‌هزار و 560 میلیارد و 640 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بر این اساس، بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت در دوره یاد شده بدون تغییر ماند در حالی که ارزش بازار آن با افزایش معادل 39 میلیارد و 622 میلیون ریال در پایان دوره معادل یک‌هزار و 600 میلیارد و 262 میلیون ریال اعلام شد. گفتنی است «وپترو» در دوره یاد شده سهام هیچ شرکت بورسی را خرید و فروش نکرد.

 انتشار گزارش عملکرد «فباهنر»: صنایع مس شهید باهنر با سرمایه ثبت شده 900 هزار میلیون ریال گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به پایان شهریور 96 را منتشر کرد. همچنین، این شرکت گزارش تولید و فروش یک ماهه شهریور امسال را منتشر کرد. بر این اساس، «فباهنر» در گزارش شهریور ماه اعلام کرده است 3هزار و 55 تن کالا در این یک ماه تولید کرده است. همچنین مبلغ فروش این شرکت 694 میلیارد و 938 میلیون ریال اعلام شده است. بررسی محصولات تولیدی این شرکت نشان می‌دهد بیشترین حجم تولید متعلق به تسمه ورق برنجی با حجم تولید یک‌هزار و 64 تن است. افزون بر این، مس شهید باهنر در نیمه اول سال 14هزار و 145 تن انواع کالا تولید کرد. همچنین این شرکت در 6 ماهه سال جاری 2هزار و 555 میلیارد و 724میلیون ریال کالا به فروش رسانده است.

 «زاگرس» 892 هزار تن کالا تولید کرد: پتروشیمی زاگرس با سرمایه ثبت شده 2 هزار و 400میلیون ریال گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به پایان شهریور 96 را منتشر کرد. همچنین، این شرکت در یک ماهه شهریور ماه امسال 892 هزار و 58 تن کالا تولید کرد. مبلغ فروش این شرکت در این یک ماه 3میلیارد و 779 میلیون و 520 هزار ریال بوده است. بر این اساس، بیشترین حجم تولید این شرکت در شهریور ماه متعلق به بخار با تولید 618 هزار و 557تن بوده است. افزون بر این، در نیمه ابتدای سال این شرکت 5 میلیون و 16 هزار و 735 تن متانول و بخار تولید کرده است. مبلغ فروش محصولات پتروشیمی زاگرس در 6 ماهه ابتدایی امسال 17میلیارد و 549 میلیون و 866 هزار ریال بوده است.

 توضیح داده گستر درباره سود: شرکت داده‌گستر عصر نوین که چهارشنبه دو هفته پیش با عرضه اولیه 10درصد سهام و کشف قیمت

285 تومانی هر سهم وارد بورس شد، برای دومین‌بار توضیحاتی در کدال منتشر کرد که این مرتبه درباره عدم تغییر پیش‌بینی سود 386 ریالی هر سهم سال جاری است. قیمت سهام «های وب» طی

9 روز کاری بعد از عرضه، با افزایش 61 درصدی به 460 تومان روز گذشته رسید. براساس این گزارش، سیدایمان میری مدیرعامل این شرکت،

400 میلیارد تومانی که پیش از این درباره محل صرف درآمد 110 میلیارد تومانی ناشی از فروش سهام را توضیح داده بود، در مورد عدم تغییر سود، نکاتی به شرح زیر اعلام کرد:

 8 هزار میلیارد ریال قرارداد کاری آذرآب: سرپرست شرکت صنایع آذرآب اراک گفت: تولید در کارگاه‌های این شرکت مادرتخصصی روز دوشنبه با بیش از 8هزار میلیارد ریال قراردادهای سنگین صنعتی ازسر گرفته شد. به گزارش ایرنا، سیاوش درمنی عراقی گفت: قراردادهای کاری جدید آذرآب با شرکت‌های فرآب تهران، تولید بویلر برای طرح توسعه پالایشگاه اصفهان، طرح توسعه پتروشیمی گچسازان، بویلر کاویان آبادان و ساخت چندین مخزن صنعتی است. وی ادامه داد: با اینکه بیش از 65درصد از همه این 8هزار میلیارد ریال صرف خرید مواد اولیه می‌شود، رضایتمندی کارگران در پرداخت بهنگام مطالبات با همراهی دولت و همچنین ارتقای نرخ بهره‌وری را نیز به‌دنبال دارد. سرپرست شرکت صنایع آذرآب بیان کرد: بیشترین مشکلات شرکت صنایع آذرآب به‌دلیل مدیریت ناکارآمد بود که این مساله با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان نماینده هیات دولت به اراک و همفکری با مجموعه مدیریتی استان حل و فصل شد.

 آخرین وضعیت بین‌المللی بانک بورسی: مدیرعامل بانک ملت با اعلام آخرین وضعیت تعاملات بین‌المللی در دوران پسابرجام، پیش‌بینی کرد حجم مبادلات تا پایان سال به 14 میلیارد دلار برسد. هادی اخلاقی مدیرعامل بانک ملت، درباره وضعیت روابط بانکی در دوران پسابرجام گفت: در دوران قبل از برجام، یکی از چالش‌های بزرگ نظام بانکی فقدان تعاملات بین‌المللی بود اما با شکل‌گیری برجام به‌تدریج روابط نظام بانکی در سطح بین‌الملل رو به گسترش رفت. به‌عنوان نمونه اگر سال ۹۴ توانستیم ۴۰ رابطه کارگزاری با دنیا برقرار کنیم این روابط در سال ۹۵ به ۱۴۶ و در سال جاری نیز در بانک ملت به بیش از ۱۶۰ رابطه کارگزاری در دنیا رسید. وی با اشاره به اینکه این روابط برای انجام بهتر امور مربوط به مشتریان است، افزود: سال ۹۴ حجم تعاملات بین‌المللی بانک ملت شامل گشایش اعتبارات اسنادی، حوالجات و... حدود 2.88 میلیارد دلار بود که سال گذشته با افزایش

4 برابری به 12.2میلیارد دلار رسید که نشان‌دهنده گشایش‌های قابل‌توجه در سطح بین‌المللی است.

 

 

ارسال نظر