مهیاسازی شرایط برای اشتغال جوانان بومی

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۹۶۱
مهیاسازی شرایط برای اشتغال جوانان بومی

فرماندار قدس ضمن انتقاد از عدم اشتغال جوانان شهرستان در واحدهای صنعتی گفت: یاید شرایط برای اشتغال هرچه بیشتر جوانان شهرقدسی مهیا شود.

به گزارش تسنیم، جلسه کارگروه‌های عمرانی شهر به ریاست فرماندار و با حضور روسای ادارات خدمات‌رسان و اعضای شورای شهر در محل فرمانداری قدس برگزار شد. در ابتدای این جلسه سیدمهدی محمدی اظهار داشت: ما باید در مسیر خدمت به سمتی حرکت کنیم که نگاه‌مان نسبت به مسائل کارشناسی شده و با برنامه باشد که در این مسیر کارگروه‌های تشکیل‌شده گامی به‌ جلو در راستای شناسایی مشکلات و کاستی‌هاست. وی با بیان اینکه این کارگروه‌ها متشکل از مشاوران و نخبگان شهرستان و استانی است، تصریح کرد: کارگروه‌ها باید تصمیم‌گیرنده و نقش‌آفرین باشند و این فرصت را برای مدیران فراهم کنند تا با برنامه و به ‌صورت مدون نسبت به پیشرفت امور در سطح شهرستان تلاش کنند. فرماندار قدس تصریح کرد: امروز عملکرد شهرستان در سطح استان بسیار خوب و بارز بوده و این نتیجه تلاش و زحمات تک‌تک مسوولان و مدیران است؛ هر مسوولی که در هر مسندی قرار می‌گیرد، وظیفه دارد که در راستای رفع مشکلات امور تلاش کند.

محمدی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون مبحث اشتغال افزود: بیش از 50هزار نفر در واحدهای صنعتی شهرستان مشغول به کار هستند که متاسفانه درصد کمی از این افراد جزو جوانان بومی این شهرستان هستند.

 

ارسال نظر