استانداران پیشنهادى تا هفته آینده به دولت معرفى مى‌شوند

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۹۰۴

 در شرایطی که هنوز شمایل 19استاندار باقیمانده دولت دوازدهم مشخص نشده و تنها 12 استاندار در دولت جدید معرفی شده‌اند، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور از تکمیل ترکیب استانداران طی هفته جاری برای اجرای برنامه‌های کلان استانی و منطقه‌یی خبر می‌دهد.

به گزارش برنا، رحمانی‌فضلی درباره تمهیدات اندیشیده شده براى برگزارى مراسم تاسوعا و عاشوراى حسینى در کشور نیز گفت: از یک ماه قبل تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا این مراسم در آرامش و امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شود. عبدالرضا رحمانى‌فضلى وزیر کشور دیروز در بدو ورود به استان گیلان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که پروسه تغییر استانداران تا چه مدت به پایان مى‌رسد، اظهار داشت: قرار بود تا آخر شهریورماه تغییر استانداران به پایان برسد اما با سفر دکتر روحانى به سازمان ملل این مساله به تاخیر افتاد که به زودی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود. وى در ادامه با بیان اینکه تلاش ما این است که به ثبات مدیریتى در استان‌ها لطمه‌یی وارد نشود، افزود: استانداران پیشنهادى چند استان دیگر هم ظرف این هفته و هفته آینده به دولت معرفى

مى‌شوند. وزیر کشور درباره برگزارى مراسم تاسوعا و عاشوراى حسینى در کشور گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و این تمهیدات نیز به تمام استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

 

ارسال نظر